Seznam blogů

30. 8. 2022

The Animals - The House of the Rising Sun / Dům Vycházejícího slunce + Best Songs Oldies The Animals



The House of the Rising Sun            Dům Vycházejícího slunce


  1. There is a house in New Orleans
  2. They call the Rising Sun
  3. And it's been the ruin of many a poor boy
  4. And God I know I'm one

  5. My mother was a tailor
  6. She sewed my new bluejeans
  7. My father was a gamblin' man
  8. Down in New Orleans

  9. Now the only thing a gambler needs
  10. Is a suitcase and trunk
  11. And the only time he's satisfied
  12. Is when he's on a drunk

  13. Oh mother tell your children
  14. Not to do what I have done
  15. Spend your lives in sin and misery
  16. In the House of the Rising Sun

  17. Well, I got one foot on the platform
  18. The other foot on the train
  19. I'm goin' back to New Orleans
  20. To wear that ball and chain

  21. Well, there is a house in New Orleans
  22. They call the Rising Sun
  23. And it's been the ruin of many a poor boy
  24. And God I know I'm one



  1. V New Orleans je dům
  2. Říkají mu Vycházející slunce
  3. A byl zkázou mnoha chudých kluků
  4. A Bože, já vím, že jsem jeden z nich

  5. Moje matka byla krejčí
  6. Ušila mi nové modré džíny
  7. Můj otec byl hazardní hráč
  8. Dole v New Orleans

  9. Teď to jediné, co hráč potřebuje
  10. je kufr a taška
  11. a jediná okamžik, kdy je spokojený,
  12. Když je opilý

  13. Ach, matko,řekni svým dětem,
  14. ať nedělají to, co jsem udělal:
  15. Neprožijte své životy v hříchu a bídě
  16. v domě Vycházejícího slunce

  17. Tak tedy, jsem jednou nohou na nástupišti
  18. Druhou nohou ve vlaku
  19. Vracím se do New Orleans
  20. Nosit  kouli a řetěz

  21. V New Orleans je dům
  22. Říkají mu Vycházející slunce
  23. A byl zkázou mnoha chudých kluků
  24. A Bože, já vím, že jsem jeden z nich