Seznam blogů

30. 8. 2022

Evanescence - Wake me up Inside / Probuď mě uvnitř + Greatest Hits Full Album





  1. How can you see into my eyes like open doors?
  2. Leading you down into my core where I've become so numb. 
  3. Without a soul, my spirit sleeping somewhere cold,
  4. Until you find it there and lead it back home.

  5. (Wake me up!)
  6. Wake me up inside.
  7. (I can't wake up!)
  8. Wake me up inside.
  9. (Save me.)
  10. Call my name and save me from the dark.

  11. (Wake me up!)
  12. Did my blood to run.
  13. (I can't wake up!)
  14. Before I come undone.
  15. (Save me.)
  16. Save me from the nothing I've become.

  17. Now that I know what I'm without,
  18. You can't just leave me.
  19. Breathe into me and make me real.
  20. Bring me to life.

  21. (Wake me up!)
  22. Wake me up inside.
  23. (I can't wake up!)
  24. Wake me up inside.
  25. (Save me.)
  26. Call my name and save me from the dark.

  27. (Wake me up!)
  28. Did my blood to run.
  29. (I can't wake up!)
  30. Before I come undone.
  31. (Save me.)
  32. Save me from the nothing I've become.

  33. Bring me to life.
  34. (I've been living a lie
  35. There's nothing inside.)
  36. Bring me to life.

  37. Frozen inside without your touch.
  38. Without your love, darling.
  39. Only you are the life among the dead.

  40. All this time, I can't believe I couldn't see.
  41. Kept in the dark but you were there in front of me.
  42. I've been sleeping a thousand years it seems.
  43. Got to open my eyes to everything.

  44. Without thought, without voice, without a soul.
  45. Don't let me die here.
  46. There must be something more.
  47. Bring me to life.

  48. (Wake me up!)
  49. Wake me up inside.
  50. (I can't wake up!)
  51. Wake me up inside.
  52. (Save me.)
  53. Call my name and save me from the dark.

  54. (Wake me up!)
  55. Did my blood to run.
  56. (I can't wake up!)
  57. Before I come undone.
  58. (Save me.)
  59. Save me from the nothing I've become.

  60. Bring me to life.
  61. I've been living a lie.
  62. There's nothing inside.
  63. Bring me to life.



    1. Jak můžeš hledět do mých očí jako do otevřených dveří?
    2. Vedoucí tě dolů do mého nitra, kde jsem otupělá.
    3. Bez duše, můj duch spí někde v mrazu,
    4. dokud ho tam nenajdeš a nepřivedeš zpět domů.

    5. (Probuď mě!)
    6. Probuď mě uvnitř.
    7. (Nemůžu se probudit!)
    8. Probuď mě uvnitř.
    9. (Zachraň mě.)
    10. Zavolej mé jméno a zachraň mě z temnoty.

    11. (Probuď mě!)
    12. Přinuť mou krev kolovat.
    13. (Nemůžu se probudit!)
    14. Než přijdu zpět.
    15. (Zachraň mě.)
    16. Zachraň mě z té nicoty, kterou jsem se stala.

    17. Teď když už vím, co jsem bez tebe,
    18. Nemůžeš mě jen tak opustit.
    19. Vdechni do mě a učiň mě skutečnou.
    20. Přiveď mě k životu.

    21. (Probuď mě!)
    22. Probuď mě uvnitř.
    23. (Nemůžu se probudit!)
    24. Probuď mě uvnitř.
    25. (Zachraň mě.)
    26. Zavolej mé jméno a zachraň mě z temnoty.

    27. (Probuď mě!)
    28. Přinuť mou krev kolovat.
    29. (Nemůžu se probudit!)
    30. Než přijdu zpět.
    31. (Zachraň mě.)
    32. Zachraň mě z té nicoty, kterou jsem se stala.

    33. Přiveď mě k životu.
    34. (Žil jsem ve lži.
    35. Uvnitř nic není.)
    36. Přiveď mě k životu.

    37. Zmrzlá uvnitř bez tvého doteku.
    38. Bez tvé lásky, miláčku.
    39. Jenom ty jsi život mezi smrtí.

    40. Celou tu dobu nemůžu uvěřit, že jsem neviděl.
    41. Držen v temnotě, ale byla jsi tu přede mnou.
    42. Zdá se, že spím tisíc let.
    43. Musím otevřít své oči všemu.

    44. Bez myšlenky, bez hlasu, bez duše.
    45. Nenech mě tady zemřít.
    46. Musí tam být něco víc.
    47. Přiveď mě k životu.

    48. (Probuď mě!)
    49. Probuď mě uvnitř.
    50. (Nemůžu se probudit!)
    51. Probuď mě uvnitř.
    52. (Zachraň mě.)
    53. Zavolej mé jméno a zachraň mě z temnoty.

    54. (Probuď mě!)
    55. Přinuť mou krev kolovat.
    56. (Nemůžu se probudit!)
    57. Než přijdu zpět.
    58. (Zachraň mě.)
    59. Zachraň mě z té nicoty, kterou jsem se stala.

    60. Přiveď mě k životu.
    61. Žil jsem ve lži.
    62. Uvnitř nic není.
    63. Přiveď mě k životu.

    Evanescence je Americká hudební skupina ...