Seznam blogů

25. 12. 2023

Paul McCartney + Bruce Springsteen - I Saw Her Standing There / Viděl jsem jí tam stát

Výsledek obrázku pro I Saw Her Standing There




 I Saw Her Standing There / Viděl jsem jí tam stát

  1. Well she was just seventeen
  2. You know what I mean 
  3. And the way she looked 
  4. was way beyond compare 
  5. So how could I dance with another
  6. Oh - When I saw her standing there 

  7. Well she looked at me 
  8. And I - I could see 
  9. That before too long 
  10. I'd fall in love with her 
  11. So she wouldn't dance with another 
  12. Oh - When I saw her standing there 

  13. Well my heart went boom
  14.  when I crossed that room, 
  15. And I held her hand in mine
  16. Oh we danced through the night 

  17. And we held each other tight 
  18. And before too long 
  19. I fell in love with her 
  20. Now I'll never dance with another 
  21. Oh - when I saw her standing there 
  22. Since I saw her standing there


  1. No, bylo jí teprve sedmnáct
  2. víš, co tím myslím 
  3. A jak vypadala 
  4. jako žádná jiná. 
  5. Tak jak jsem mohl tančit s jinou 
  6. Oh, když jsem ji tam viděl stát

  7. No, podívala se na mě 
  8. a já - já vidím
  9. že mi nebude dlouho trvat 
  10. abych se do ní zamiloval. 
  11. Nebude už tančit s nikým jiným 
  12. Oh, když jsem ji tam viděl stát. 

  13. No. srdce se mi silně rozbušilo, 
  14. když jsem prošel sálem, 
  15. A držel jsem její ruku ve své
  16. Oh, tančili jsme spolu celou noc 

  17. A pevně jsme se drželi 
  18. A netrvalo dlouho 
  19. Zamiloval jsem se do ní. 
  20. Teď už nebudu nikdy tančit s jinou 
  21. Oh - když jsem ji tam viděl stát
  22. Od té doby, co jsem ji tam viděl stát.







I saw her standing there - The Beatles