Seznam blogů

25. 6. 2023

BEE GEES - Don't Forget To Remember




 Don't Forget To Remember / Nezapomeňte si zapamatovat



  1. Oh my heart won't believe 
  2. that you have left me
  3. I keep telling my self that it's true
  4. I can get over anything you want my love
  5. But I can't get myself over you

  6. Don't forget to remember me
  7. And the love that used to be
  8. I still remember you
  9. I love you
  10. In my heart lies a memory 
  11. to tell the stars above
  12. Don't forget to remember me my love

  13. On my wall lies a photograph of you girl
  14. Though I try
  15.  to forget you somehow
  16. You're the mirror of my soul 
  17. so take me out of my hole
  18. Let me try to go on living right now

  19. Don't forget to remember me
  20. And the love that used to be
  21. I still remember you
  22. I love you
  23. In my heart lies a memory 
  24. to tell the stars above
  25. Don't forget to remember me my love

  1. Ach mé srdce nevěří, 
  2. že jsi mě opustila
  3. Stále říkám pro sebe, že to není pravda
  4. Mohu získat více než cokoli chtít lásku
  5. Ale nemohu ji dostat sám bez Tebe

  6. Nezapomeň si mě pamatoval.
  7. A láska, která bývala.
  8. Já tě pořád pamatuji  
  9. Miluji tě. 
  10. V mém srdci leží vzpomínka 
  11. říkají hvězdy na nebesích 
  12. Nezapomeň  pamatovat si mou lásku

  13. Na mé zdi leží fotka dívky
  14. I když se snažím,
  15. na Tebe zapomenout.
  16. Jsi zrcadlo mé duše 
  17. tak mě vytáhni ven z mé díry
  18. Zkusím žít a pokračovat dál 

  19. Nezapomeň si mě pamatoval
  20. A láska, která bývala
  21. Já tě pořád pamatuji 
  22. Miluji tě.
  23. V mém srdci leží vzpomínka 
  24. říkají hvězdy na nebesích 
  25. Nezapomeň pamatovat si mou lásku...