Seznam blogů

29. 11. 2022

Michael Bublé +Dean Martin + Rod Stewart + Frank Sinatra - Let It Snow / Ať sněží




 Let It Snow / Ať sněží

  1. Oh, the weather outside is frightful
  2. But the fire is so delightful
  3. And since we´ve no place to go
  4. Let it snow, let it snow, let it snow

  5. It doesn´t show signs of stopping
  6. And I brought some corn for popping
  7. The lights are turned way down low
  8. Let it snow, let it snow, let it snow

  9. When we finally 
  10. kiss good-night
  11. How I´ll hate going out in the storm
  12. But if you really hold me tight
  13. All the way home I´ll be warm

  14. The fire is slowly dying
  15. And, my dear, we´re still good-bye-ing
  16. But as long as you love me so
  17. Let it snow, let it snow, let it snow

  18. When we finally 
  19. kiss good-night
  20. How I´ll hate going out in the storm
  21. But if you really hold me tight
  22. All the way home I´ll be warm

  23. The fire is slowly dying
  24. And, my dear, we´re still good-bye-ing
  25. But as long as you love me so
  26. Let it snow, let it snow, let it snow

  1. Ach, venku je hrozné počasí
  2. Ale oheň je tak příjemný
  3. A když nemáme kam jít
  4. Ať sněží, ať sněží, ať sněží

  5. Neukazuje to znaky zastavení
  6. A přinesl jsem trochu kukuřice na pukání
  7. Světla se pomalu ztlumují
  8. Ať sněží, ať sněží, ať sněží

  9. Když se konečně
  10. políbíme na dobrou noc
  11. Jak já nesnáším chodit ven v bouři
  12. Ale když mě chytneš pevně
  13. Celou cestu domů mi bude teplo

  14. Oheň pomalu dohasíná
  15. A my lásko se stále loučíme
  16. Ale dokud mě miluješ
  17. Ať sněží, ať sněží, ať sněží

  18. Když se konečně 
  19. políbíme na dobrou noc
  20. Jak já nesnáším chodit ven v bouři
  21. Ale když mě chytneš pevně
  22. Celou cestu domů mi bude teplo

  23. Oheň pomalu dohasíná
  24. A my lásko se stále loučíme
  25. Ale dokud mě miluješ
  26. Ať sněží, ať sněží, ať sněží


Dean Martin