Seznam blogů

22. 11. 2018

Bee Gees - I Started a Joke / Řekl jsem vtip





  1. I Started a JokeI  
  2. which started the whole world crying,
  3. But I didn’t see 
  4. that the joke 
  5. was on me, oh no.

  6. I started to cry, 
  7. which started the whole world laughing,
  8. Oh, if  I’d only seen 
  9. that the joke was on me.

  10. I looked at the skies, 
  11. running my hands over my eyes,
  12. And I fell out of bed, 
  13. hurting my head 
  14. from things that I’d said.

  15. Til I finally died, 
  16. which started the whole world living,
  17. Oh, if I’d only seen 
  18. that the joke was on me.......




  1. Řekl jsem vtip, 
  2. který rozbrečel celý svět
  3. Ale netušil jsem, 
  4. že ten vtip 
  5. byl na můj účet

  6. Začal jsem plakal,
  7. což rozesmálo celý svět
  8. Kdybych jen tušil, 
  9. že ten vtip byl na můj účet

  10. Podíval jsem se na nebe, 
  11. zakryl si oči rukama
  12. Spadl jsem z postele, 
  13. bolela mě hlava 
  14. z věcí, které jsem řekl

  15. Až dokud jsem nezemřel, 
  16. což oživilo celý svět
  17. Kdybych jen tušil, 
  18. že ten vtip byl na můj účet......