Seznam blogů

22. 11. 2018

KARMAH - Just be good to me (Buď ke mě hodná)



  1. Friends, tell me I am crazy 
  2. That I'm wasting time with you 
  3. You'll never be mine 

  4. Friends keep saying that you're crazy 
  5. Totaly
  6. It's not right at all
  7. What they belive is not what I see
  8. You keep saying just be good to me
  9. I keep running up and down the town
  10. And I honestly think that you're fooling around
  11. And your friends keep making these rumours
  12. Everyday and everynight
  13. And if you can't see what you mean to me
  14. Then you don't see that every breath you take
  15. Means the world to me
  16. Totaly
  17. They keep saying that you're wasting your time
  18. You keep saying then you gotta be mine
  19. Let it be what it's got to be
  20. So baby girl just be good to me

  21. Friends, tell me I am crazy
  22. That I'm wasting time with you
  23. You'll never be mine
  24. That's, not the way I see it
  25. 'Cause I feel you're already mine
  26. Whenever you're with me

  27. People always talk about, reputation
  28. I don't care 'bout your other girls
  29. Just be good to me
  30. Friends are always telling me
  31. You're a user
  32. I don't care what you do to them
  33. Just be good to me
  34. People always talking about reputation
  35. Trying to handle this situation
  36. I get a little nervous
  37. Yes indeed
  38. Don't you know you're the one I need
  39. Baby I'm here to stay sooner or later
  40. I'll find my way all of bliss started
  41. Becuase your friends always chased
  42. The other race
  43. Face to face what I'm supposed to do
  44. When you come on stronger
  45. Stronger that I'm really did something wrong Bla-bla-bla
  46. Riding with your girlfriends all around
  47. Baby just brings me down
  48. Let it be what it has got to be
  49. Baby girl just be good to me

  50. Friends, seem to always listen
  51. To the bad things that you do
  52. You'll never do that to me
  53. You, may have many others
  54. But I know when you're with me
  55. You are all mine

  56. People always talk about, reputation
  57. I don't care 'bout your other girls
  58. Just be good to me
  59. Friends are always telling me
  60. You're a user
  61. I don't care what you do to them
  62. Just be good to me

  1. Přátelé mi říkají, že jsem blázen
  2. Že s tebou ztrácím čas
  3. Nikdy nebudeš můj

  4. Přátelé ti pořád říkají, že jsi blázen
  5. Úplně
  6. Není to vůbec v pořádku
  7. To, co věří, není to, co vidím
  8. stále říkáš jen buď ke mě hodný
  9. Běhám nahoru a dolů ve městě
  10. A upřímně si myslím, že si hraješ
  11. A tví kámoši pořád roznášejí ty pomluvy
  12. Každý den a každou noc
  13. A jestli nevidíš co pro mě znamenáš
  14. potom nevidíš že každý tvůj nádech
  15. pro mě znamená svět
  16. Úplně
  17. Říkají ti, že se mnou ztrácíš svůj čas
  18. Ty stále říkáš, že musíš být moje
  19. Ať to je tak, jak to má být
  20. Tak holka, buď ke mě hodná

  21. Přátelé mi říkají, že jsem blázen
  22. Že s tebou ztrácím čas
  23. Nikdy nebudeš můj
  24. Tohle není způsob, jakým to vidím já
  25. Protože já cítím, že už jsi můj
  26. kdykoliv jsi se mnou

  27. Lidi vždycky mluví o úctě
  28. Nestarám se, jestli máš další holky
  29. Jen buď ke mě hodný
  30. Přátelé mi pořád říkají
  31. že mě jen využíváš
  32. Je mi jedno co děláš jim
  33. Jen buď ke mě hodný buď ke mě hodný
  34. Lidi pořád mluví o úctě
  35. Snaží se ovládnout tuhle situaci
  36. Jsem trochu nervní
  37. Ano skutečně
  38. Nevíš, že jsi jediná koho potřebuji
  39. Baby jsem tady, abych tu zůstal dříve nebo později
  40. najdu svojí cestu a všechno krásný začne
  41. Protože tvoji přátelé všechno vyhnali
  42. Další hra
  43. Tváří v tvář co budu asi dělat
  44. když se staneš silnější
  45. Silnější, že jsem opravdu udělal něco špatně bla bla bla
  46. Za všechno můžou tvoje kamarádky
  47. Baby to mě deptá
  48. Nech být to, co se má
  49. Tak holka, buď ke mě hodná

  50. Přátelé, jak se zdá vždy poslouchají
  51. jen to špatný o Tobě
  52. Nikdy jsi mi nic neudělal
  53. Možná máš mnoho dalších
  54. Ale já vím, že když jsi se mnou
  55. Jsi jen můj

  56. Lidi pořád mluví o úctě
  57. Nestarám se, jestli máš další holky
  58. Jen buď ke mě hodný
  59. Přátelé mi pořád říkají
  60. že mě jen využíváš
  61. Je mi jedno co děláš jim
  62. Jen buď ke mě hodný buď ke mě hodný