Seznam blogů

21. 5. 2020

The Zombies - The way I feel inside (Způsob, jakým se cítím uvnitř)



  1. Should I try to hide
  2. The way I feel inside
  3. My heart for you?
  4. Would you say that you
  5. Would try to love me too?

  6. In your mind
  7. Could you ever be
  8. Really close to me?

  9. I can tell the way you smile
  10. If I feel that I
  11. Could be certain then
  12. I would say the things I want to say tonight

  13. But 'til I can see
  14. That you'd really care for me
  15. I will dream
  16. That someday you'll be
  17. Really close to me

  18. I can tell the way you smile
  19. If I feel that I
  20. Could be certain then
  21. I would say the things I want to say tonight

  22. But 'til I can see
  23. That you'd really care for me
  24. I'll keep trying to hide
  25. The way I feel inside

  1. Měl bych se pokusit skrýt
  2. Jak se cítím uvnitř
  3. Moje srdce pro tebe?
  4. Řekla bys, že by si
  5. mohla zkusit také mě milovat?

  6. V tvé mysli
  7. Mohl bys někdy být
  8. Opravdu blízko mě?

  9. Dokážu říct, jak se usmíváš
  10. Pokud to cítím já
  11. Mohlo by to být jisté
  12. Řekl bych, co chci dnes večer říct

  13. Ale dokud neuvidím,
  14. že ti na mě záleží
  15. Budu snít,
  16. že mi jednou budeš
  17. opravdu blízká.

  18. Dokážu říct, jak se usmíváš
  19. Pokud to cítím já
  20. Mohlo by to být jisté
  21. Řekl bych, co chci dnes večer říct

  22. Ale dokud neuvidím,
  23. že ti na mě záleží,
  24. budu se snažit ukrýt
  25. jak se uvnitř cítím.