Seznam blogů

4. 4. 2018

12 - Fráze ( to believe in ) The Darkness - I believe in a thing called love / Věřím ve věc, která se jmenuje láska


I believe in a thing called love  / Věřím ve věc, která se jmenuje láska
  1. Can't explain all the feelings that you're making me feel
  2. My heart's in overdrive and you're behind the steering wheel

  3. Touching you, touching me
  4. touching you, god you're touching me

  5. I believe in a thing called love
  6. Just listen to the rhythm of my heart
  7. There's a chance we could make it now
  8. We'll be rocking 'til the sun goes down
  9. I believe in a thing called love
  10. Ooh!

  11. I wanna kiss you every minute, every hour, every day
  12. You got me in a spin but everythin' is A.OK!

  13. Touching you, touching me
  14. touching you, god you're touching me

  15. I believe in a thing called love
  16. Just listen to the rhythm of my heart
  17. There's a chance we could make it now
  18. We'll be rocking 'til the sun goes down
  19. I believe in a thing called love
  20. Ooh! Guitar!

  21. Touching you, touching me
  22. touching you, god you're touching me

  23. I believe in a thing called love
  24. Just listen to the rhythm of my heart
  25. There's a chance we could make it now
  26. We'll be rocking 'til the sun goes down
  27. I believe in a thing called love
  28. Ooh!


The Darkness 
I Believe in a Thing Called Love 
to believe in - v něco věřit 

People say that ghosts don’t exist, but I believe in them - 
I believe in ghosts
Říká se, že duchové neexistují, ale já v jejich existenci stejně věřím. 

I really want to stay healthy – so, I believe in eating healthy food
Chci být zdravý, a tak věřím ve zdravou výživu, věřím, že je důležité jíst zdravě. 

Po slovese to believe in může následovat předmět a nebo taky sloveso, a v tom případě následuje gerundium. 

I believe in God, life after death, miracles, in democracy, in eating 

  1. Nedokážu vysvětlit všechny ty pocity, které ve mně vyvoláváš  
  2. Moje srdce je na plné obrátky a ty sedíš za volantem 

  3. Dotýkám se Tě, dotýkáš se mě  
  4. Dotýkám se Tě bože, ty se mě dotýkáš  

  5. Věřím ve věc zvanou láska  
  6. Jen poslouchej rytmus mého srdce  
  7. Teď je šance, že to zvládneme 
  8. Budeme se houpat, dokud slunce nezapadne 
  9. Věřím ve věc zvanou láska  
  10. Ooh!  

  11. Chci tě líbat každou minutu, každou hodinu, každý den  
  12. Mám z tebe závrať ale vše je A.OK!  

  13. Dotýkám se Tě, dotýkáš se mě  
  14. Dotýkám se Tě bože ty se mě dotýkáš  

  15. Věřím ve věc zvanou láska  
  16. Jen poslouchej rytmus mého srdce  
  17. Teď je šance, že to zvládneme
  18. Budeme se houpat, dokud slunce nezapadne 
  19. Věřím ve věc zvanou láska  
  20. Ooh!  Guitar!  

  21. Dotýkám se Tě, dotýkáš se mě  
  22. Dotýkám se Tě bože ty se mě dotýkáš  

  23. Věřím ve věc zvanou láska  
  24. Jen poslouchej rytmus mého srdce  
  25. Teď je šance, že to zvládneme
  26. Budeme se houpat, dokud slunce nezapadne
  27. Věřím ve věc zvanou láska  
  28. Ooh!