Seznam blogů

4. 4. 2018

Clean Bandit feat Stylo G - Come over / Pojď





 


  1. Never said any of this was gonna be simple
  2. Sometimes all it takes is just a simple oh-oh-oh
  3. Because the place you want to reach is right in front of you
  4. You're getting stronger
  5. So just keep on that bit longer
  6. Rap-pa-pum

  7. Girl come over
  8. Me want you closer
  9. I'm tired of the rainy days

  10. You bring me
  11. Sun, sun, sun, sun-shine
  12. You bring me
  13. Sun, sun, sun, sun-shine

  14. So before the nights over
  15. I want you to know that
  16. I'm willing to change my ways

  17. You bring me
  18. Sun, sun, sun, sun-shine
  19. You bring me
  20. Sun, sun, sun, sun-shine

  21. Come over, Come over
  22. Come over, C-Come over
  23. Come over, Come over
  24. Come over, C-Come over

  25. I guess you're gonna run out luck love, sooner or later
  26. You better make time to sit down and put pen to paper oh-oh-oh
  27. Because the things you want to do will slip away from you
  28. It won't be long now
  29. So just keep on being strong now
  30. Rap-pa-pum

  31. Girl come over
  32. Me want you closer
  33. I'm tired of the rainy days

  34. You bring me
  35. Sun, sun, sun, sun-shine
  36. You bring me
  37. Sun, sun, sun, sun-shine

  38. So before the nights over
  39. I want you to know that
  40. I'm willing to change my ways

  41. You bring me
  42. Sun, sun, sun, sun-shine
  43. You bring me
  44. Sun, sun, sun, sun-shine

  45. On regular she blow my mind
  46. Your turn, my darling, I can't live without you
  47. Without you (No, no, no)
  48. Girl you got me weak at my knees
  49. 7 days of the week I can't stop think about you

  50. Come over, Come over
  51. Come over, C-Come over
  52. Sun, sun, sun, sun-shine
  53. Sun, sun, sun, sun-shine

  54. Come over, Come over
  55. Come over, C-Come over
  56. Sun, sun, sun, sun-shine
  57. Sun, sun, sun, sun-shine

  58. Look at my style
  59. Me hear them saying 'l'm sorry girl'
  60. And both times no one feels to stay the night over
  61. Nineteen days pass since I last see the girl
  62. Be at the bedroom over, got no fight over

  63. Regular she cuss me
  64. Tell her friends, then mos, how she no trusts me
  65. Well if I saw you down from here, let me pay
  66. Since the last three months, you know you want me

  67. Me won't pick up me phone, no dial-dial-oo
  68. Don't put pressure on me, I'll ask you
  69. Here baby let me love you, you know I wan't some
  70. No me wish you know about my, my manual

  71. Won't pick up the phone, no dial-dial-oo
  72. Don't put pressure on me, I'll ask you
  73. Here baby let me love you, you know I wan't some
  74. No me wish you know about my, my manual
  75. Ra-pa-pum

  76. Girl come over
  77. Me want you closer
  78. I'm tired of the rainy days

  79. You bring me
  80. Sun, sun, sun, sun-shine
  81. You bring me
  82. Sun, sun, sun, sun-shine

  83. So before the nights over
  84. I want you to know that
  85. I'm willing to change my ways

  86. You bring me
  87. Sun, sun, sun, sun-shine
  88. You bring me
  89. Sun, sun, sun, sun-shine



  1. Nikdy jsem neřekl, že to bude jednoduché
  2. Někdy je to jednoduché ou ou ou
  3. Protože místo, které chceš dosáhnout je přímo před tebou
  4. stáváš se silnější
  5. tak vydrž trochu déle
  6. rap-pa-pum

  7. Dívko pojď
  8. chci tě blíž
  9. jsem unaven z deštivých dní

  10. Přines mi
  11. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  12. Přines mi
  13. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  14. Tak než skončí noc
  15. Chci, abys věděla, že
  16. chci změnit svoje cesty

  17. Přines mi
  18. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  19. Přines mi
  20. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  21. Pojď, pojď
  22. Pojď, p-pojď
  23. Pojď, pojď
  24. Pojď, p-pojď

  25. Hádám, že ti jednou dojde štěstí láska, dřív nebo později
  26. radši bys sis měla udělat čas a sednout si, vzít pero do ruky
  27. Protože věci, které chceš udělat budou od tebe klouzat
  28. Teď to nebude dlouho
  29. Tak jen vydrž a buď silná
  30. rap-pa-pam

  31. Dívko pojď
  32. chci tě blíž
  33. jsem unaven z deštivých dní

  34. Přines mi
  35. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  36. Přines mi
  37. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  38. Tak než skončí noc
  39. Chci, abys věděla, že
  40. chci změnit svoje cesty

  41. Přines mi
  42. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  43. Přines mi
  44. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  45. Často mi mate mysl
  46. Tvůj tah lásko, nemůžu bez tebe žít
  47. bez tebe, ne ne ne
  48. kvůli tobě jsem slabý v kolenech
  49. 7 dní v týdnu nemůžu na tebe přestat myslet

  50. Pojď, pojď
  51. Pojď, p-pojď
  52. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  53. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  54. Pojď, pojď
  55. Pojď, p-pojď
  56. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  57. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  58. Podívej se na můj styl
  59. Slyším je říkat, "je mi líto holka"
  60. a v obou případech se nikdo necítí na to, zůstat přes noc
  61. 19 dní uplyne, kdy jsem naposled viděl tu holku
  62. být v pokoji, neprat se

  63. pravidelně mi nadává
  64. říká kamarádkám, jak mi nemůže věřit
  65. no když jsem tě odtud viděl, nech mě zaplatit
  66. Už tři měsíce víš, že mě chceš

  67. nebudu ti zvedat mobil, žádné vytáčení
  68. netlač na mě, zeptám se tě
  69. lásko nech mě milovat tě, víš, že to chci
  70. nepřeji si, abys věděla vše o mém manuálu

  71. nebudu ti zvedat mobil, žádné vytáčení
  72. netlač na mě, zeptám se tě
  73. lásko nech mě milovat tě, víš, že to chci
  74. nepřeji si, abys věděla vše o mém manuálu
  75. ra-pa-pam

  76. Dívko pojď
  77. chci tě blíž
  78. jsem unaven z deštivých dní

  79. Přines mi
  80. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  81. Přines mi
  82. slunce, slunce, slunce, sluneční svit

  83. Tak než skončí noc
  84. Chci, abys věděla, že
  85. chci změnit svoje cesty

  86. Přines mi
  87. slunce, slunce, slunce, sluneční svit
  88. Přines mi
  89. slunce, slunce, slunce, sluneční svit