Seznam blogů

5. 5. 2021

Radiohead - All I need / Všechno, co potřebuji





All I need /  Všechno, co potřebuji

  1. I'm the next act
  2. Waiting in the wings
  3. I'm an animal
  4. Trapped in your hot car
  5. I am all the days
  6. That you choose to ignore

  7. You are all I need
  8. You are all I need
  9. I'm in the middle of your picture
  10. Lying in the reeds

  11. I am a moth
  12. Who just wants to share your light
  13. I'm just an insect
  14. Trying to get out of the night
  15. I only stick with you
  16. Because there are no others

  17. You are all I need
  18. You are all I need
  19. I'm in the middle of your picture
  20. Lying in the reeds

  21. It's all wrong, 
  22. it's all right
  23. It's all wrong, 
  24. it's all right



Radiohead je britská alternativní rocková skupina z Oxfordshire

  1. Jsem další dějství
  2. Čekající v kulisách
  3. Jsem zvíře
  4. Lapené v tvém horkém autě
  5. Jsem všechny ty dny
  6. Které ses rozhodla ignorovat

  7. Ty jsi vše co potřebuji
  8. Ty jsi vše co potřebuji
  9. Jsem uprostřed tvého obrazu
  10. Ležící v rákosí

  11. Jsem můra
  12. Kdo touží sdílet tvé světlo
  13. Jsem jen hmyz
  14. Snažící se dostat ven z noci
  15. Držím se jen tebe
  16. Protože není nikdo jiný

  17. Ty jsi vše co potřebuji
  18. Ty jsi vše co potřebuji
  19. Jsem uprostřed tvého obrazu
  20. Ležící v rákosí

  21. Všechno je špatné,
  22. Vše je v pořádku
  23. Všechno je špatné,
  24. Vše je v pořádku