Seznam blogů

5. 2. 2020

11 - Fráze ( to drive) She drives me crazy / Ona mě žene k šílenství


Fine Young Cannibals - She Drives Me Crazy / Ona mě 
žene k šílenství 
  1. I can't stop
  2. the way I feel
  3. Things you do
  4. don't seem real
  5. Tell you what I got in mind
  6. 'cause we're runnin' out of time
  7. Won't you ever set me free?
  8. This waitin' 'rounds killin' me

  9. She drives me crazy
  10. like no one else
  11. She drives me crazy
  12. and I can't help myself

  13. I can't get
  14. any rest
  15. People say
  16. I'm obsessed
  17. Everything that's serious lasts
  18. But to me there's no surprise
  19. What I have, I knew was true
  20. Things go wrong, they always do

  21. She drives me crazy
  22. Like no one else
  23. She drives me crazy
  24. And I can't help myself

  25. I won't make it,
  26. On my own
  27. No one likes,
  28. To be alone

  29. She drives me crazy
  30. Like no one else
  31. She drives me crazy
  32. And I can't help myself
  33. I can't help myself

  1. Já nemohu zastavit 
  2. to, co cítím 
  3. Co vy 
  4. nezdá se reálné 
  5. Řeknu vám, co mám na mysli
  6. protože máme málo času 
  7. Nebudete mě někdy osvobozovat? 
  8. Jen čekat  okolí mě zabíjí 

  9. Ona mě pohání k šílenství 
  10. jako nikdo jiný 
  11. Ona mě žene k šílenství 
  12. a já nemohu  si sám pomoci 

  13. Já nemohu 
  14. dopřát si nějaký odpočinek 
  15. Lidé říkají, že 
  16. jsem posedlý 
  17. vším, co vážné trvá 
  18. Ale pro mě to není žádné překvapení, 
  19. Co mám, věděl jsem, že je skutečné 
  20. věci  se  pokazí,vždycky 

  21. Ona mě pohání k šílenství 
  22. jako nikdo jiný 
  23. Ona mě žene k šílenství 
  24. a já nemohu  si sám pomoci

  25. Já nebudu 
  26. sám
  27. Žádná radost,
  28. Být sám

  29. Ona mě pohání k šílenství 
  30. jako nikdo jiný 
  31. Ona mě žene k šílenství 
  32. a já nemohu si sám pomoci 
  33. a já nemohu si sám pomoci 

Sloveso to drive má několik významů. Nejčastěji se používá ve významu: to drive a car.
Ovšem idiom To drive someone crazy nemá s ježděním v autě nic společného.

V písničce - Fine Young Cannibals zpěvák říká, 
že jeho dívka dělá a říká věci, které ho přivádí k šílenství, dráždí, rozčilují ho, prostě se z toho může zbláznit.
Tento idiom je v běžné mluvě hojně rozšířený.