Seznam blogů

5. 2. 2020

I'd rather / Raději bych - Luther Vandross



I'd rather / Raději bych

I thought sometime alone
was what we really needed
you said this time would hurt
more than it helps
but I couldn't see that
I thought it was the end
of a beautiful story

and so I left the one
I loved at home to be alone
and I tried to find
out if this one thing is true
that I'm nothing without you
I know better now
and I've had a change of heart

I'd rather have bad times with you, than good times with someone else
I'd rather be beside you in a storm, than safe and warm by myself
I'd rather have hard times together, than to have it easy apart
I'd rather have the one who holds my heart
whoo-oo-oo-oo yeah

And then I met someone
and thought she could replace you
we got a long just fine
we wasted time because she was not you
we had a lot of fun
though we knew we were faking
love was not impressed with our connection built on lies, all lies
so I'm here cause I found this one thing is true
that I'm nothing without you
I know better now
and I've had a change of heart

I'd rather have bad times with you, than good times with someone else
I'd rather be beside you in a storm, than safe and warm by myself
I'd rather have hard times together, than to have it easy apart
I'd rather have the one who holds my heart
who holds my heart

I can't blame you if you turn away from me, like I've done you,
I can only prove the things I say with time,
please be mine,

I'd rather have the one who holds my heart
I'd rather have the one who holds my heart
whoooo.....who holds my heart

Myslel jsem, že sám budu nějaký čas
bylo to, co jsme opravdu potřebovali
Řekl jsem si, tentokrát to bude bolet
víc, než že to pomůže
ale nebylo nic vidět, že
Myslel jsem, že to byl konec
krásného příběhu

a tak jsem opustil tu,
kterou jsem miloval abych byl sám
a snažil jsem se zjistit
že jedna věc je pravdivá
že nejsem nic bez tebe
Já vím lépe
a měl jsem změnu v srdci

Raději bych měl s tebou špatné časy  než dobré časy s někým jiným
Raději bych byl vedle tebe v bouři, než abych byl v bezpečí a v teple
Raději bych měl spíše těžké časy společně, než je mít snadné sám
Raději bych měl toho, kdo má srdce
whoo-oo-oo-oo yeah

A pak jsem potkal někoho
a myslel jsem, že  tě může nahradit
jsme spolu v pohodě
ale ztracený čas, protože ona nebyla ty
zažili jsme spoustu zábavy
Ačkoliv jsme věděli, že jsme to předstírali
láska nebyla ohromná s naším spojením, postavena na lžích a všechny lži
tak jsem tady, protože jsem zjistil, jedna věc je pravda
že nejsem nic bez tebe
Já vím lépe teď
a já jsem měl změnu v srdci

Raději bych měl špatné časy s tebou, než dobré časy s někým jiným
Raději budu vedle tebe v bouři, než v bezpečí a v teple sám
Raději bych měl těžké časy spolu než je mít snadné od sebe
Raději bych ten, kdo drží mé srdce
která má mé srdce

Já tě neodsuzuji, když jsi se odvrátila o de mě, jako bych to udělal
Pouze lze dokázat to, co říkám, časem,
Prosím buď má

Raději bych měl toho, kdo má srdce
Raději bych měl toho, kdo má srdce
whoooo...,která má mé srdce


Would like... would rather
Pomocí would like zdvořile vyjadřujete přání. Would rather znamená, že byste raději něco jiného. 

MAN: Let’s go to the cinema tonight. I’d like to see that film everyone keeps talking about. 
WOMAN: Maybe another time? I’d rather spend the evening somewhere nice and romantic. That Italian restaurant perhaps? 

would like - rád bych 
would rather - raději bych 
everyone keeps talking - všichni pořád mluví 
spend the evening - strávit večer 
maybe another time? - možná někdy jindy 
I’d - zkrácená hovorová forma - I would 

Po I would následuje sloveso v přítomném čase, po would rather/ I’d rather můžete občas zaslechnout i sloveso v čase minulém – i když se vlastně jedná o budoucnost:
 I’d rather we went to a restaurant tonight.