Seznam blogů

23. 1. 2020

4 - Fráze ( Enjoy ) - Enjoy the silence by DEPECHE MODE / Užij si ticho



  Enjoy the silence /  UŽIJ SI TICHO   

  1. Words like violence
  2. Break the silence
  3. Come crashing in
  4. Into my little world
  5. Painful to me
  6. Pierce right through me
  7. Can't you understand
  8. Oh my little girl

  9. All I ever wanted
  10. All I ever needed
  11. Is here in my arms
  12. Words are very unnecessary
  13. They can only do harm

  14. Vows are spoken
  15. To be broken
  16. Feelings are intense
  17. Words are trivial
  18. Pleasures remain
  19. So does the pain
  20. Words are meaningless
  21. And forgettable

  22. All I ever wanted
  23. All I ever needed
  24. Is here in my arms
  25. Words are very unnecessary
  26. They can only do harm

  27. All I ever wanted
  28. All I ever needed
  29. Is here in my arms
  30. Words are very unnecessary
  31. They can only do harm

  32. All I ever wanted
  33. All I ever needed
  34. Is here in my arms
  35. Words are very unnecessary
  36. They can only do harm

  37. Enjoy the silence




  1. Slova jako násilí
  2. Narušují ticho
  3. Pojď, vtrhni 
  4. Do mého malého světa
  5. Bolí to jen mě
  6. Probodni mě přímo skrz
  7. Nechápeš?
  8. Ó, moje malá

  9. Vše, co jsem kdy chtěl
  10. Vše, co jsem kdy potřeboval 
  11. Je zde v mém náručí 
  12. Slova jsou úplně zbytečná
  13. Mohou jen ublížit

  14. Sliby se slibují
  15. Aby byly porušené
  16. Pocity jsou mocné 
  17. Slova jsou nepodstatná 
  18. Zůstává potěšení
  19. A také bolest
  20. Slova jsou bezvýznamná 
  21. A zapomenutelná

  22. Vše, co jsem kdy chtěl
  23. Vše, co jsem kdy potřeboval 
  24. Je zde v mém náručí
  25. Slova jsou úplně zbytečná 
  26. Mohou jen ublížit

  27. Vše, co jsem kdy chtěl
  28. Vše, co jsem kdy potřeboval 
  29. Je zde v mém náručí
  30. Slova jsou úplně zbytečná 
  31. Mohou jen ublížit

  32. Vše, co jsem kdy chtěl
  33. Vše, co jsem kdy potřeboval 
  34. Je zde v mém náručí
  35. Slova jsou úplně zbytečná 
  36. Mohou jen ublížit

  37. Užij si ticha

I really enjoyed the party last night. The food, the music – everything was superb.
Minulou noc jsem si opravdu užil párty. Jídlo, hudba - všechno bylo skvělé.
 Oh yeah, I enjoyed myself very much, too.
Ach jo, moc jsem si také užíval.

I enjoyed (something) - líbilo se mi to
I enjoyed myself - líbilo se mi tam, bavil/a jsem se dobře
I enjoy it Užívám si to