Seznam blogů

26. 11. 2019

Shane Filan / Beautiful in white / Překrásná v bílé

Výsledek obrázku pro Beautiful in white

 Beautiful in white / Překrásná v bílé


Not sure if you know this
But when we first met
I got so nervous
I couldn't speak
Nejsem si jistý jestli to víš,
ale když jsme se poprvé potkali
byl jsem tak nervózní
nemohl jsem mluvit.
In that very moment
I found the one and
my life had found its
Missing piece
V tu chvíli
našel jsem právě tu a
můj život našel tu
Chybějící část
So as long as I live I love you
Will have and hold you
You look so beautiful in white
And from now 'til my very last breath
This day I'll cherish
You look so beautiful in white
Tonight
Tak dlouho, dokud žiji, miluji tě
budu tě držet,
vypadáš tak překrásně v bílé
a od této chvíle až do posledního dechu
Tento den si budu vážit
Vypadáš tak překrásně v bílé
Dnes večer.
What we have is timeless
My love is endless
And with this ring I
Say to the world
To co máme nezná čas
má láska je nekonečná
a s tímhle prstenem
řeknu světu.
You're my every reason
You're all that I believe in
With all my heart I
Mean every word
Jsi můj každý důvod
jsi vše v co věřím
s celým mým srdcem
Znamená každé slovo.
So as long as I live I love you
Will have and hold you
You look so beautiful in white
And from now 'til my very last breath
This day I'll cherish
You look so beautiful in white
Tonight
Tak dlouho, dokud žiji, miluji tě
budu tě držet
vypadáš tak překrásně v bílé
a od teď až do konce mého dechu
Tento den si budu vážit
Vypadáš tak překrásně v bílé
Dnes večer
Ohh ohh
You look so beautiful in white
Na na na na
So beautiful in white
Tonight
Ohh ohh
vypadáš tak překrásně v bílé
Na na na na
Tak krásná v bílém
Dnes večer
And if a daughter's what our future holds
I hope she has your eyes
Finds love like you and I did, yeah
But when she falls in love we'll let her go
I'll walk her down the ailse
She'll look so beautiful in white
You look so beautiful in white
A když dcera co naše budoucnost má,
doufám že bude mít oči jako ty
najde lásku jako ty a já
ale když se zamiluje necháme ji jít
a já půjdu s ní uličkou
ona bude vypadat tak překrásně v bílé
vypadáš tak překrásně v bílé
So as long as I live I love you
Will have and hold you
You look so beautiful in white
And from now 'til my very last breath
This day I'll cherish
You look so beautiful in white
Tonight
Tak dlouho jak já žiji tě miluji
budu tě držet
vypadáš tak překrásně v bílé
a od teď až do konce mého dechu
Tento den si budu vážit
Vypadáš tak překrásně v bílé
Dnes večer
You look so beautiful in white
Tonight
Vypadáš tak překrásně v bílé
Dnes večer

Výsledek obrázku pro Beautiful in white