Seznam blogů

24. 11. 2019

Avril Lavigne - Alice /The song / Alenka v říši divů



  1. Tripping out.
  2. Spinning around.
  3. I'm underground
  4. I fell down.
  5. Yeah, I fell down.

  6. I'm freaking out, so, where am I now?
  7. Upside down and I can't stop it now
  8. Can't stop me now, oh oh!

  9. I,I'll get by
  10. I,I'll survive

  11. When the world's crashing down
  12. When I fall and hit the ground
  13. I won't turn myself around
  14. Don't you try to stop me
  15. I, I won't cry.

  16. I found myself in Wonderland
  17. Get back on my feet again Is this real
  18. Is this pretend?
  19. I'll take a stand until the end.

  20. I,I'll get by
  21. I,I'll survive

  22. When the world's crashing down
  23. When I fall and hit the ground
  24. I won't turn myself around
  25. Don't you try to stop me
  26. I,I won't cry.

  27. I,I'll get by
  28. I,I'll survive

  29. When the world's crashing down
  30. When I fall and hit the ground
  31. I won't turn myself around
  32. Don't you try to stop me
  33. I, I won't cry.




  1. Zakopla jsem
  2. točím se kolem.
  3. Jsem v podzemí
  4. Spadla jsem dolů.
  5. Jo, já spadla dolů.

  6. Jsem vyděšená, takže, kde jsem teď?
  7. Jsem vzhůru nohama a nemohu to teď zastavit.
  8. Nemůžeš mě zastavit , oh oh!

  9. Já, já se dostanu ven
  10. Já, já přežiji

  11. Když se svět hroutí
  12. Když spadnu a dopadnu na zem
  13. Nebudu se točit dokola
  14. Nezkoušej mě zastavit
  15. Já, nebudu plakat.

  16. Ocitla jsem se v říši divů
  17. Vrátím se zpátky nohama na zem, Je to skutečné
  18. Je to předstírání?
  19. Budu stát až do konce.

  20. Já, já se dostanu ven
  21. Já, já přežiji

  22. Když se svět hroutí
  23. Když spadnu a dopadnu na zem
  24. Nebudu se točit dokola
  25. Nezkoušej mě zastavit
  26. Já, nebudu plakat.

  27. Já, já se dostanu ven
  28. Já, já přežiji

  29. Když se svět hroutí
  30. Když spadnu a dopadnu na zem
  31. Nebudu se točit dokola
  32. Nezkoušej mě zastavit
  33. Já, nebudu plakat.




Výsledek obrázku pro Alice in Wonderland