Seznam blogů

28. 11. 2019

Fleetwood Mac ‎- Little Lies / Malé lži







  1. If I could turn the page
  2. In time then I'd rearrange just a day or two
  3. Close my, close my, close my eyes
  4. But I couldn't find a way
  5. So I'll settle for one day to belive in you
  6. Tell me, tell me, tell me lies

  7. Tell me lies
  8. Tell me sweet little lies
  9. {Tell me lies, tell me, tell me lies}
  10. Oh, no, no you can't disguise
  11. {You can't disguise, no you can't disguise}
  12. Tell me lies
  13. Tell me sweet little lies

  14. Although I'm not making plans
  15. I hope that you understand 
  16. there's a reason why
  17. Close your, close your, close your eyes
  18. No more broken hearts
  19. We're better off apart let's give it a try
  20. Tell me, tell me, tell me lies
  21. Tell me lies
  22. Tell me sweet little lies

  23. {Tell me lies, tell me, tell me lies}
  24. Oh, no, no you can't disguise
  25. {You can't disguise, no you can't disguise}
  26. Tell me lies
  27. Tell me sweet little lies

  28. If I could turn the page
  29. In time then I'd rearrange just a day or two
  30. Close my, close my, close my eyes
  31. But I couldn't find a way
  32. So I'll settle for one day to belive in you
  33. Tell me, tell me, tell me lies

  34. Tell me lies
  35. Tell me sweet little lies
  36. {Tell me lies, tell me, tell me lies}
  37. Oh, no, no you can't disguise
  38. {You can't disguise, 
  39. no you can't disguise}
  40. Tell me lies
  41. Tell me sweet little lies

  42. {Tell me lies, tell me, tell me lies}
  43. Oh, no, no you can't disguise
  44. {You can't disguise,
  45. no you can't disguise}
  46. Tell me lies
  47. Tell me sweet little lies
  48. {Tell me, tell me lies}




  1. Kdybych mohla stránku otočit
  2. Časem jsem se přesunula na den nebo dva
  3. Zavřu, zavřu, zavřu oči
  4. Ale nemohla jsem najít způsob, jak
  5. Takže  budu chtít jednoho dne uvěřit
  6. Řekni mi, řekni mi, řekni mi lži

  7. Řekni mi lži
  8. Řekni mi sladké malé lži
  9. {Řekni mi lži, řekni mi, řekni mi lži}
  10. Ach, ne, ne nemůžeš zastírat
  11. {Nemůžeš zastírat, nemůžeš zamaskovat}
  12. Řekni mi lži
  13. Řekni mi sladké malé lži

  14. I když nebudu dělat plány
  15. Doufám, že pochopíš,
  16. že existuje důvod proč
  17. Zavřete, zavřete, zavřete oči
  18. Žádné další zlomené srdce
  19. Jsme od sebe lépe pojďme to zkusit
  20. Řekni mi, řekni mi, řekni mi lži
  21. Řekni mi lži
  22. Řekni mi sladké malé lži

  23. {Řekni mi lži, řekni mi, řekni mi lži}
  24. Ach, ne, ne nemůžeš zastírat
  25. {Nemůžeš zastírat, nemůžeš zamaskovat}
  26. Řekni mi lži
  27. Řekni mi sladké malé lži

  28. Kdybych mohla stránku otočit
  29. Časem jsem se přesunula na den nebo dva
  30. Zavřu, zavřu, zavřu oči
  31. Ale nemohla jsem najít způsob, jak
  32. Takže budu chtít jednoho dne uvěřit
  33. Řekni mi, řekni mi, řekni mi lži

  34. Řekni mi lži
  35. Řekni mi sladké malé lži
  36. {Řekni mi lži, řekni mi, řekni mi lži}
  37. Ach, ne, ne nemůžeš zastírat
  38. {Nemůžeš zastírat, 
  39. nemůžeš zamaskovat}
  40. Řekni mi lži
  41. Řekni mi sladké malé lži

  42. {Řekni mi lži, řekni mi, řekni mi lži}
  43. Ach, ne, ne nemůžeš zastírat
  44. {Nemůžeš zastírat, 
  45. nemůžeš zamaskovat}
  46. Řekni mi lži
  47. Řekni mi sladké malé lži
  48. {Řekni mi, řekni mi lži}