Seznam blogů

9. 11. 2019

Rolling Stones - Honky Tonk Women



  1. I met a gin-soaked, barroom queen in Memphis
  2. She tried to take me upstairs for a ride
  3. She had to heave me right across her shoulder
  4. Cause I just can't seem to drink you off my mind

  5. It's the honky tonk women
  6. Gimme, gimme, gimme 
  7. the "honky-tonk"blues

  8. I laid a divorcée in New York City
  9. I had to put up some kind of a fight
  10. The lady then she covered me in roses
  11. She blew my nose and then she blew my mind

  12. All right
  13. It's the "honky-tonk" women
  14. Gimme, gimme, gimme
  15.  the "honky-tonk" blues



  1. V Memphisu jsem potkal ginem opilou královnu baru
  2. Snažila se mě vzít nahoru na malou jízdu
  3. Musela mě zvednout přes rameno
  4. Protože já prostě nedokážu pít rozumně

  5. Jsou to "honky-tonk" ženy
  6. Dej, dej, dej mi to 
  7. "honky-tonk" Blues!

  8. Vyspal jsem se v New York City s rozvedenou 
  9. Nebylo to vůbec jednoduché
  10. Ta dáma mě nejdřív zasypala růžemi
  11. Foukla mi na nos a pak mi vyrazila dech

  12. Dobře
  13. Jsou to "honky-tonk" ženy
  14. Dej, dej, dej mi to
  15.  "honky-tonk" blues