Seznam blogů

9. 11. 2019

The Rolling Stones - Lady Jane




  1. My sweet Lady Jane
  2. When I see you again
  3. Your servant am I
  4. And will humbly remain

  5. Just heed this plea my love
  6. On bended knees my love
  7. I pledge myself to Lady Jane

  8. My dear Lady Anne
  9. I've done what I can
  10. I must take my leave
  11. For promised I am

  12. This play is run my love
  13. Your time has come my love
  14. I've pledged my soul to Lady Jane

  15. Oh my sweet Marie
  16. I wait at your ease
  17. The sands have run out
  18. For your lady and me

  19. Wedlock is nigh my love 
  20. Her station's right my love
  21. Life is secure with Lady Jane

  1. Má sladká Lady Jane
  2. Kdy tě zase uvidím
  3. Tvůj služebník jsem já
  4. A pokorně jím zůstanu

  5. Vyslyš mou prosbu, má lásko
  6. Na kolenou, má lásko
  7. Přislíbím se Lady Jane

  8. Má drahá Lady Ann
  9. Udělal jsem, co jsem mohl
  10. Musím se rozloučit
  11. Kvůli slibu, co jsem dal

  12. Tato hra je u konce, má milá
  13. Tvůj čas vypršel, má milá
  14. Slíbil jsem svou duši Lady Jane

  15. Ach, má sladká Marie
  16. Čekám, že mě ukonejšíš
  17. Písek se přesypal
  18. Tobě a mně

  19. Manželství je blízko, má drahá
  20. Ona je ta pravá, má drahá
  21. Život je spojený s Lady Jane