Seznam blogů

10. 11. 2019

Johnny Cash, Willie Nelson - The Highwayman / LUPIČ

  1. I was a highwayman.
  2. Along the coach roads I did ride
  3. With sword and pistol by my side
  4. Many a young maid
  5. lost her baubles to my trade
  6. Many a soldier shed his lifeblood on my blade
  7. The bastards hung me in the spring of twenty-five
  8. But I am still alive.

  9. I was a sailor.
  10. I was born upon the tide
  11. And with the sea I did abide.
  12. I sailed a schooner
  13. round the Horn to Mexico
  14. I went aloft
  15. and furled the mainsail in a blow
  16. And when the yards broke off
  17. they said that I got killed
  18. But I am living still.

  19. I was a dam builder
  20. across the river deep and wide
  21. Where steel and water did collide
  22. A place called Boulder on the wild Colorado
  23. I slipped and fell into the wet concrete below
  24. They buried me in that great tomb
  25. that knows no sound
  26. But I am still around...
  27. I'll always be around...
  28. and around and around and
  29. around and around

  30. I fly a starship across the Universe divide
  31. And when I reach the other side
  32. I'll find a place to rest my spirit if I can
  33. Perhaps I may become a highwayman again
  34. Or I may simply be a single drop of rain
  35. But I will remain
  36. And I'll be back again,
  37. and again and again and again and again...





  1. Byl jsem lupič
  2. Jezdil jsem po dostavníkové cestě
  3. se šavlí a pistolí po boku.
  4. Mnoho mladých dívek
  5. ztratilo díky mému řemeslu své cetky
  6. Moje ostří prolilo krev mnoha vojáků
  7. Ty bastardi mě na jaře v pětadvacátém pověsili
  8. Ale já jsem stále naživu.

  9. Byl jsem námořník
  10. Narodil jsem se za přílivu
  11. A na moři jsem zůstal.
  12. Plavil jsem se na škuneru
  13. kolem mysu Horn do Mexika
  14. Lezl jsem do lanoví
  15. a skasával ve větru hlavní plachtu
  16. A když se zlomila ráhna,
  17. řekli, že jsem se zabil.
  18. Ale já jsem stále naživu.

  19. Byl jsem stavitel hráze
  20. přes hlubokou a širokou řeku
  21. Kde se střetávaly ocel a voda
  22. Místo, zvané Boulder na divokém Coloradu
  23. Uklouzl jsem a spadl dolů do mokrého betonu
  24. Pohřbili mě v tom obrovském hrobě,
  25. do kterého nepronikne jediný zvuk
  26. Ale já jsem stále kolem...
  27. Vždycky budu kolem...
  28. a kolem a kolem a
  29. kolem a kolem

  30. Letím s vesmírnou lodí na Onen svět
  31. A když dosáhnu druhé strany
  32. Najdu si místo, kde spočine můj duch, budu-li moct
  33. Třeba se stanu zase lupičem
  34. Nebo se snad stanu jedinou kapkou deště
  35. Ale budu dál existovat
  36. A budu zase zpátky,
  37. a znovu a znovu a znovu a znovu...