Seznam blogů

19. 4. 2021

Eden Espinosa - My hippie life / Můj hippie život



  1. How I love my hippie life
  2. What a far-out triip
  3. In my heart is love for others
  4. All my sisters and my brothers

  5. How I love my hippie life
  6. Barefoot on cement
  7. Brother can you spare a quarter
  8. Care to share some marijuana 
  9.  (or: Care to share 
  10. some spring water)

  11. Oh, we're gonna change the world
  12. At least we're gonna try
  13. We're gonna take this low-down world
  14. And make it high high high

  15. Lift it up to see the light
  16. Open up its heart
  17. Try to end it's stress and strife
  18. Turn it on to hippie life
  19. How I love my hippie life

  20. Keep on truckin'
  21. Keep on truckin'
  22. Keep on truckin'

  23. How I love my hippie life
  24. What a far-out trip
  25. We're gonna save the drinking water
  26. Peace is just around the corner

  27. All you singers and musicians come 
  28. and join the tribe
  29. We're gonna undulate this world
  30. Until it feels the vibe

  31. Open up and see the light
  32. Let the sun shine in
  33. Time to end your stress 
  34. and strife
  35. Turn you on to hippie life
  36. How I love my hippie life

  37. Happy Hope hippie life
  38. How I love my hippie life...

  1. Jak miluji svůj hippie život
  2. Co je to trik
  3. V mém srdci je láska k druhým
  4. Všichni mé sestry a bratři

  5. Jak miluji svůj hippie život
  6. Bosí na cementu
  7. Bratře můžeš ušetřit čtvrtinu
  8. Péče o sdílení některé marihuany 
  9. (nebo: Péče o sdílení 
  10. čerstvé pramenité vody

  11. Oh, změníme svět
  12. Aspoň se budeme snažit
  13. Vezmeme tenhle svět dolů
  14. A udělej to vysoko vysoko

  15. Zvedněte to, abyste viděli světlo
  16. Otevřete  srdce
  17. Snažte se ukončit  stres a konflikty
  18. Zapněte ho do života hippie
  19. Jak miluji svůj hippie život

  20. Pokračujte v přepravě
  21. Pokračujte v přepravě
  22. Pokračujte v přepravě

  23. Jak miluji svůj hippie život
  24. Jaký dlouhý výlet
  25. Ušetříme pitnou vodu
  26. Mír je hned za rohem

  27. Všichni zpěváci a hudebníci přicházejí 
  28. a připojí se ke kmeni
  29. Chceme zvlnit tento svět
  30. Dokud nebude cítit atmosféru

  31. Otevřete a podívejte se na světlo
  32. Nech slunce svítí
  33. Je čas na ukončení stresu
  34.  a konfliktu
  35. Zapněte život hippie
  36. Jak miluji svůj hippie život

  37. Šťastná naděje hippie života
  38. Jak miluji svůj hippie život ..

        Děti ve stylu hippies
Výsledek obrázku pro hippies osobnosti