Seznam blogů

20. 4. 2021

Ed Sheeran - Dive / Ponořit


Dive

Maybe I came on too strong
Maybe I waited too long
Maybe I played my cards wrong
Oh, just a little bit wrong
Baby I apologize for it

I could fall, or I could fly
Here in your aeroplane
And I could live, I could die
Hanging on the words you say
And I’ve been known to give my all
And jumping in harder than
Ten thousand rocks on the lake

So don’t call me baby
Unless you mean it
Don’t tell me you need me
If you don’t believe it
So let me know the truth
Before I dive right into you

You’re a mystery
I have travelled the world, there’s no other girl like you
No one, what’s your history?
Do you have a tendency to lead some people on?
'Cause I heard you do, mm

I could fall, or I could fly
Here in your aeroplane
And I could live, I could die
Hanging on the words you say
And I’ve been known to give my all
And lie awake, everyday 
don't know how much I can take

So don’t call me baby
Unless you mean it
And don’t tell me you need me
If you don’t believe it
So let me know the truth
Before I dive right into you

I could fall, or I could fly
Here in your aeroplane
And I could live, I could die
Hanging on the words you say
And I’ve been known to give my all
Sitting back, looking at every messy that I made

So don’t call me baby
Unless you mean it
Don’t tell me you need me
If you don’t believe it
Let me know the truth
Before I dive right into you

Before I dive right into you
Before I dive right into you

Ponořím se

Možná jsem na to šel moc rychle
Možná jsem čekal příliš dlouho
Možná jsem zahrál špatné karty
Oh, jen trochu špatně
Baby, omlouvám se za to

Mohl bych spadnout, nebo vzlétnout
Ve tvém letadle
A mohl bych žít, mohl bych zemřít
Záleží na tom, co řekneš
Říkalo se o mě, že do toho dávám vše
A skákání do těžší než
Deset tisíc kamenů na hladině jezera

Neříkej mi baby
Pokud to nemyslíš vážně
Neříkej mi, že mě potřebuješ
Pokud tomu sama nevěříš
Řekni mi pravdu
Předtím, než se to toho položím

Jsi jako tajemství
Procestoval jsem svět a nenašel jinou tobě podobnou
Nikdo není, jaký je tvůj příběh?
Máš schopnost vést lidi?
Protože jsem slyšel, že ano, mm

Mohl bych spadnout, nebo vzlétnout
Ve tvém letadle
A mohl bych žít, mohl bych zemřít
Záleží na tom, co řekneš
Říkalo se o mě, že do toho dávám vše
Být vzhůru a jen ležet, každý den přemýšlím, 
kolik toho ještě snést

Neříkej mi zlato
Pokud to nemyslíš vážně
Neříkej mi, že mě potřebuješ
Pokud tomu sama nevěříš
Řekni mi pravdu
Předtím, než se to toho položím

Mohl bych spadnout, nebo vzlétnout
Ve tvém letadle
A mohl bych žít, mohl bych zemřít
Záleží na tom, co řekneš
Říkalo se o mě, že do toho dávám vše
Sedím a přemýšlím o každé chybě, kterou jsem udělal

Neříkej mi baby
Pokud to nemyslíš vážně
Neříkej mi, že mě potřebuješ
Pokud tomu sama nevěříš
Řekni mi pravdu
Předtím, než se to toho ponořím

Než se to toho ponořím
Než se to toho ponořím