Seznam blogů

11. 2. 2021

DEMIS ROUSSOS + Ricky King 🌼🍀🌼 Goodbye my Love ,Goodbye 🌼🍀🌼 / Sbohem má lásko, sbohem



Goodbye my Love, Goodbye
  1. Hear the wind, sing 
  2. a sad old song
  3. it knows I'm leaving you today
  4. please don't cry or my heart will break
  5. when I go on my way

  6. Goodbye my love goodbye
  7. goodbye and au revoir
  8. as long as you remember me
  9. I'll never be too far

  10. Goodbye my love goodbye
  11. I always will be true
  12. so hold me in your dreams
  13. till I come back to you

  14. See the stars in the skies above
  15. they'll shine wherever I may roam
  16. I will pray every lonely night
  17. that soon they'll guide me home

  18. Goodbye my love goodbye
  19. goodbye and au revoir
  20. as long as you remember me
  21. I'll never be too far

  22. Goodbye my love goodbye
  23. I always will be true
  24. so hold me in your dreams
  25. till I come back to you

  26. Goodbye my love goodbye
  27. goodbye and au revoir
  28. as long as you remember me
  29. I'll never be too far

  30. Goodbye my love goodbye
  31. I always will be true
  32. so hold me in your dreams
  33. till I come back to you



  1. Poslouchej, jak vítr zpívá
  2. smutnou starou píseň
  3. ví, že tě dneska opouštím.
  4. Prosím neplakej nebo mi to zlomí srdce
  5. když odcházím svou cestou.

  6. Sbohem, má lásko, sbohem,
  7. sbohem a na shledanou.
  8. Dokud si mě pamatuješ
  9. Nikdy nebudu příliš daleko

  10. Sbohem, má lásko, sbohem,
  11. Vždycky to bude pravda
  12. Tak si mě drž ve snech
  13. Dokud se k tobě nevrátím.

  14. Podívejte se na hvězdy vysoko na obloze
  15. budou svítit kdekoliv se budu potulovat.
  16. Každou osamělou noc se budu modlit, 
  17. aby mě brzy dovedly domů.

  18. Sbohem, má lásko, sbohem,
  19. Vždycky to bude pravda
  20. Dokud si mě budeš pamatovat,
  21. Nikdy nebudu příliš daleko

  22. Sbohem, má lásko, sbohem,
  23. Vždycky to bude pravda
  24. Tak si mě drž ve snech
  25. Dokud se k tobě nevrátím.

  26. Sbohem, má lásko, sbohem,
  27. sbohem a na shledanou.
  28. Dokud si mě budeš pamatovat,
  29. Nikdy nebudu příliš daleko

  30. Sbohem, má lásko, sbohem,
  31. Vždycky to bude pravda
  32. Tak si mě drž ve snech
  33. Dokud se k tobě nevrátím.


 

  💔💔💔 Ricky King - Goodbye my Love ,Goodbye 💔💔💔

 KARAOKE