Seznam blogů

12. 2. 2021

George Baker - I've been away too ( Byl jsem pryč příliš dlouho)


                      George Baker - I've been away too                          

  1. How can I say to you
  2. I love somebody new
  3. You were so good to me always
  4. And when I see your eyes
  5. I can't go on with lies
  6. It breaks your heart
  7. But I just can't hide it... oh no

  8. I've been away too long
  9. Now I just can't go on 
  10. I've been away too
  11. I've been away too long
  12. Now I just can be so strong
  13. I've been away too long

  14. Don't look that way to me
  15. It's hurts you so I see
  16. But I just can't go on with lies
  17. I gave you all I have
  18. So there is nothing left
  19. I may be wrong
  20. But I ready go now ...oh no

  1. Jak Ti to mám říci 
  2. Miluji někoho nového
  3. Byla jsi na mě vždy tak hodná
  4. A když vidím tvoje oči
  5. Nemůžu jít se lží
  6. To zlomí srdce
  7. Ale já prostě nemůže to skrýt ... ach ne

  8. Byl jsem pryč příliš dlouho
  9. Teď už prostě nemůžu jít dál
  10. Byl jsem pryč příliš
  11. Byl jsem pryč příliš dlouho
  12. Teď už jen můžeš být tak silná,
  13. Byl jsem pryč příliš dlouho

  14. Nedívej se takhle na mně
  15. Jen to  bolí, takže vidím
  16. Ale já prostě nemůže jít dál se lží
  17. Dal jsem ti všechno, co mám
  18. Takže zde nic nezbylo
  19. Možná se mýlím
  20. Ale já jsem připravený jít... ach ne

KARAOKE VERSION