Seznam blogů

29. 10. 2022

23 - Fráze Don’t give up by Peter Gabriel / Nevzdávej to


Peter Gabriel & Kate Bush - Don't give up

  1. In this proud land we grew up strong
  2. We were wanted all along
  3. I was taught to fight, taught to win
  4. I never thought I could fail

  5. No fight left or so it seems
  6. I am a man whose dreams have all deserted
  7. I've changed my face, I've changed my name
  8. But no one wants you when you lose

  9. Don't give up
  10. Because you have friends
  11. Don't give up
  12. you're not beaten yet
  13. Don't give up
  14. I know you can make it good

  15. Though I saw it all around
  16. Never thought I could be affected
  17. Thought that we'd be the last to go
  18. It is so strange the way things turn

  19. Drove the night toward my home
  20. The place that I was born, on the lakeside
  21. As daylight broke, I saw the earth
  22. The trees had burned down to the ground

  23. Don't give up
  24. You still have us
  25. Don't give up
  26. We don't need much of anything
  27. Don't give up
  28. Because somewhere there's a place
  29. where we belong

  30. Rest your head
  31. you worry too much
  32. It's going to be alright
  33. When times get rough
  34. you can fall back on us
  35. Don't give up
  36. Please don't give up

  37. 'got to walk out of here
  38. I can't take anymore
  39. Going to stand on that bridge
  40. Keep my eyes down below
  41. Whatever may come
  42. and whatever may go
  43. That river's flowing
  44. That river's flowing

  45. Moved on to another town
  46. Tried hard to settle down
  47. For every job, so many men
  48. So many men no-one needs

  49. Don't give up
  50. 'cause you have friends
  51. Don't give up
  52. You're not the only one
  53. Don't give up
  54. No reason to be ashamed
  55. Don't give up

  56. You still have us
  57. Don't give up now
  58. We're proud of who you are
  59. Don't give up
  60. You know it's never been easy
  61. Don't give up
  62. 'cause I believe there's the a place
  63. There's a place where we belong

  1. V této hrdé zemi jsme vyrostli silní
  2. Byli jsme hledaní po celou dobu
  3. Naučil jsem se bojovat, učil jsem se vyhrávat
  4. Nikdy jsem si nemyslel, že můžu selhat

  5. Nezbývá žádný boj, nebo to tak alespoň vypadá
  6. Jsem muž, jehož sny se rozplynuly
  7. Změnil jsem tvář, změnil jsem jméno
  8. Ale nikdo tě nechce, když prohraješ

  9. Nevzdávej se
  10. Protože máš přátele
  11. Nevzdávej se
  12. Nejsi zbit
  13. Nevzdávej se
  14. Vím, že to dokážeš správně

  15. I když jsem to viděl všude kolem
  16. Nikdy si nemyslel, že mě to ovlivní
  17. Myslel si, že budeme poslední
  18. Je to tak zvláštní, jak se věci mění

  19. Jel jsem noc k mému domu
  20. Místo, kde jsem se narodil, na břehu jezera
  21. Jak se rozednilo, uviděl jsem zemi
  22. Stromy shořely na zem

  23. Nevzdávej se
  24. Pořád nás máš
  25. Nevzdávej se
  26. Od ničeho nic nepotřebujeme
  27. Nevzdávej se
  28. Protože někde je místo
  29. Kam patříme

  30. opři si svou hlavu
  31. příliš si děláš starosti
  32. bude to dobrý
  33. ve zlých časech
  34. se o nás můžeš opřít
  35. nevzdávej to
  36. prosím, nevzdávej to

  37. musím už odtud jít
  38. už nemůžu dál
  39. postavím se na most
  40. a budu se dívat dolů
  41. ať se cokoli stane
  42. a cokoli může přijít,
  43. řeka poteče dál
  44. řeka poteče dál

  45. přestěhoval jsem se do jiného města
  46. a moc se snažil tam zabydlet
  47. ale, na každou práci, tolik lidí…
  48. tolik mužů nikdo nepotřebuje

  49. nevzdávej to
  50. protože máš přátele
  51. nevzdávej to
  52. nejsi v tom jediný
  53. nevzdávej to
  54. není důvod se stydět
  55. nevzdávej to

  56. stále nás máš
  57. teď to nevzdávej
  58. jsme hrdí na to kdo jsi
  59. nevzdávej to
  60. víš, nikdy to nebylo snadné
  61. nevzdávej to;
  62. protože věřím, že je tu místo,
  63. Je tu místo, kam patříme



Ange





I give up - Dám se podat!
(don’t give up ) Nevzdávej to 
Nejběžněji se  to give up používá ve významu - zanechat něčeho: 
I used to smoke cigarettes, but I knew it was bad for me, so I gave up. 
(Bylo mi jasné, že mi kouření škodí, a tak jsem přestal).
Hah! That’s one of my sister’s favourite expressions. 
Ask her any question. Even something really easy and she’ll say ‘I give up’.
Paulova sestra prochází obdobím, kdy na každou sebejednodušší otázku odpovídá 
I give up - dám se podat!