Seznam blogů

15. 1. 2020

Dustin Lynch - Cowboys and Angels / Kovbojové a andělé

Výsledek obrázku pro Dustin Lynch

 Cowboys and Angels /  Kovbojové a andělé

There's a want and there's a need
There's a history between
Girls like her and guys like me
Cowboys and angels
I've got boots and she's got wings
I'm hell on wheels and she's heavenly
I'd die for her and she lives for me
Cowboys and angels
Je tu chtíč a je tu potřeba
A mezi tím je historie
Holky jako ona a chlapci jako já
Kovbojové a andělé
Mám boty a ona má křídla
Jsem peklo na kolech a ona je nebeská
Zemřel bych pro ni a ona pro mě žije
Kovbojové a andělé
We ride side by side
A cloud of dust, a ray of light
My touch is her temptation
Her kiss is my salvation
She's sweet, I'm wild, we're dangerous
Cowboys and angels
Jedeme bok po boku
Oblak prachu, paprsek světla
Můj dotek je jejím pokušením
Její polibek je mou spásou
Je sladká, já jsem divoký, jsme nebezpeční
Kovbojové a andělé
I'm not sure why her path crossed mine
Accident or grand design
Maybe God just kinda likes
Cowboys and angels
Nejsem si jist, proč se její cesta proťala s mojí
Nehoda nebo velký design?
Možná i Bůh má trošku rád
Kovboje a andělé
We ride side by side
A cloud of dust, a ray of light
My touch is her temptation
Her kiss is my salvation
She's sweet, I'm wild, we're dangerous
Cowboys and angels
Jedeme bok po boku
Oblak prachu, paprsek světla
Můj dotek je jejím pokušením
Její polibek je mou spásou
Je sladká, já jsem divoký, jsme nebezpeční
Kovbojové a andělé
There's a want and there's a need
There's a history between
Girls like you and guys like me
Cowboys and angels
Je tu chtíč a je tu potřeba
A mezi tím je historie
Holky jako ona a chlapci jako já
Kovbojové a andělé