Seznam blogů

13. 1. 2020

2 - Fráze ( I can’t stop now ) - Gravity by Embrace




Embrace - Gravity / Gravitace


  1. Honey, It's been a long
  2. Time coming,
  3. And I can't stop now
  4. Such a long time running,
  5. And I can't stop now

  6. Do you hear my heart beating,
  7. Can you hear that sound
  8. 'Cause I can't help thinking,
  9. And I don't look down

  10. And then I looked up
  11. At the sun,
  12. And I could see,
  13. The way that gravity
  14. Turns for you and me

  15. And then I looked up 
  16. At the sky
  17. And saw the sun,
  18. And the way that gravity
  19. Pulls on everyone,
  20. On everyone

  21. Baby, It's been a long
  22. Time waiting,
  23. Such a long long time
  24. And I can't stop smiling
  25. No I can't stop now

  26. Do you hear my heart beating,
  27. Can you hear that sound
  28. 'Cause I can't help crying,
  29. And I won't look down

  30. And then I looked up
  31. At the sun,
  32. And I could see,
  33. The way that gravity
  34. Turns for you and me

  35. And then I looked up 
  36. At the sun
  37. And saw the sky,
  38. And the way that gravity
  39. Pulls on you and I
  40. On you and I

  41. Can you hear my heart beating,
  42. You hear that sound
  43. 'Cause I can't help crying,
  44. And I won't look down



  1. Zlato, je to dlouhé čekání
  2. Čas přichází
  3. A já teď nemohu přestat
  4. Taková dlouhá doba běhu
  5. A já teď nemohu přestat

  6. Slyšíš mé srdce bít
  7. Slyšíš ten zvuk
  8. protože se nemůžu zbavit dojmu 
  9. A já nechci se podívat

  10. A pak jsem se podíval 
  11. na slunce 
  12. a viděl jsem,
  13. Způsob, jakým ta gravitace
  14. obrací se pro Tebe a pro mě

  15. A pak jsem se podíval
  16. na oblohu 
  17. a viděl slunce
  18. A způsob té gravitace
  19. táhne se na každého
  20. na každého

  21. Baby, je to dlouhá
  22. čekací doba
  23. Taková dlouhá, dlouhá doba
  24. A já nemohu přestat se usmívat
  25. Ne, já teď nemůžu přestat

  26. Oh, slyšíš bít mé srdce 
  27. Slyšíš ten zvuk
  28. Protože nemůžu pomoct plakat
  29. A já nechci se podívat

  30. A pak jsem se podíval 
  31. na slunce 
  32. a viděl jsem,
  33. Způsob, jakým ta gravitace
  34. Obrací se pro tebe a pro mě

  35. A pak jsem se podíval 
  36. na slunce 
  37. a viděl oblohu
  38. A způsob té gravitace
  39. Táhne na tebe a na mě
  40. Na Tebe a na mě

  41. Můžeš slyšet bít mé srdce 
  42. Slyšíš ten zvuk
  43. Protože nemůžu pomoct plakat
  44. A já nechci se podívat







I can’t stop now - teď už nemohu přestat 
These cakes are fantastic. I had one and then another and I can’t stop eating them. 
I can’t stop now
Tyhle zákusky jsou úžasné. Dala jsem si jeden, pak druhý, nemůžu je přestat jíst. 

The brakes on my car were fine a few moments ago, but now we have a problem. 
Brzdy na mém autě byly před pár minutami v pořádku, ale teď máme problém.
I can’t stop now. The brakes don’t work. I can’t stop. 
Nemůžu zastavit - auto, protože brzdy nebrzdí. 

Používáme-li tento obrat ve smyslu přestat něco dělat, následuje sloveso s koncovkou –ing: eating