Seznam blogů

6. 10. 2022

How are you' and 'How do you do''?

Výsledek obrázku pro Mouth and MacNeal - How Do You Do


How Do You Do

Once I said I wanted you
I don't remember why
I often wonder 
if it's true
That you could make me cry
I only know it's long ago
You said I love you too
But I got one solution that
We're gonna start anew

How do you do
Mm Mm
I thought why not
Wa-na Na-na Na-na
Just me and you
And then we can
Na-na Na-na
Just like before
And you will say
Na-na Na-na
Please give me more
And you will think
Na-na Na-na
Hey that's what I'm living for

How do you do
Uh huh
I thought by now
Na-na-na-na
Just me and you
And then we can
Na-na Na-na
Just like before
And you will say
Na-na Na-na
Please give me more
And you will think
Na-na Na-na
Hey that's what I'm living for

Once I said I wanted you
And I remember why
I often wonder if it's true
You still can make me cry
And now it's not so long ago
You said I love you true…
Cause I had one solution left
and that's to start anew

How do you do? mmm
How do you do? hoe-hoe

Jak se máš ?

Jednou jsem řekl, že tě chci
Nepamatuji si proč
Často přemýšlím, 
jestli je to pravda
Že mě můžeš rozplakat
Vím jen, že je to už dávno
Řekl jsi, že mě taky miluješ
Ale mám jedno řešení
Začneme znovu

Jak se máš?
Mm Mm
myslela jsem
Wa-na Na-na Na-na
Jen já a ty
A pak můžeme
Na-na Na-na
Jako předtím
A řekneš
Na-na Na-na
Prosím, dej mi víc
A budeš si myslet
Na-na Na-na
Hej, pro to žiju
 
Jak se máš?
Uh huh
myslel jsem si to teď
Na-na-na-na
Jen já a ty
A pak můžeme
Na-na Na-na
Jako předtím
A ty řekneš
Na-na Na-na
Prosím, dej mi víc
A budeš si myslet
Na-na Na-na
Hej, pro to žiju

Jednou jsem řekl, že tě chci
A pamatuji si proč
Často přemýšlím, jestli je to pravda
Stále mě dokážeš rozplakat
A teď to není tak dávno
Řekl jsi pravdu miluji tě...

Protože mi zbylo jedno řešení
a to je začít znovu

Jak se máš? mmm
Jak se máš? hoe-hoe





How are you' and 'How do you do'' - Learners' Questions