Seznam blogů

1. 12. 2018

The Kelly Family + Sandra (Hiroshima I´m Sorry)


                 
Hiroshima - I´m Sorry
  1. Es ist Ihr Lied, es ist Ihr Lied,
  2. es gehört der ganzen Welt,
  3. es ist schon Zeit, das es jemand sagt.
  4. Singt mit, alle mit!
  5. Lange Zelt, jemand hat das zu sagen.

  6. Hiroshima, I'm sorry
  7. Hiroshima, I'm sorry
  8. Hiroshima, I'm sorry, too,
  9. for what we did that day to you.

  10. Nagasaki, I'm sorry, too
  11. Nagasaki, I'm sorry, too
  12. Nagasaki, I'm sorry, too,
  13. for what we did that day to you.

  14. Hiroshima, I'm sorry,
  15. Hiroshima, lo siento,
  16. Hiroshima, je sens ta peine,
  17. for what we did that day to you.

  18. Nagasaki, lo siento,
  19. Nagasaki, es tut mir leid,
  20. Nagasaki, I'm sorry, too,
  21. for what we did that day to you

  22. Well, my little children,
  23. all I like you say.
  24. There are eight little babies,
  25. eight little innocent babies born one day.
  26. And this day they were born
  27. is this day they had to died.

  28. Hiroshima, taugh man as I,
  29. Hiroshima, es tut mir leid,
  30. Hiroshima, je sens ta peine,
  31. for what we did that day to you.

  32. Nagasaki, when your child call,
  33. Nagasaki, taugh man as I,
  34. Nagasaki, taugh man as I,
  35. for what we did that day to you.

  36. Hiroshima, I'm sorry,
  37. Hiroshima, I'm sorry,
  38. Hiroshima, I'm sorry,
  39. for what we did that day to you.

  40. Nagasaki, I'm sorry,
  41. Nagasaki, I'm sorry,
  42. Nagasaki, I'm sorry, too,
  43. for what we did that day to you.


  1. Tohle je Vaše píseň, tohle je Vaše píseň,
  2. to patří celému světu,
  3. Je na čase, aby to někdo řekl
  4. Zpívejte, všichni!
  5. Je to už dlouho, někdo už to musí říct.

  6. Promiň Hirošimo 
  7. promiň Hirošimo 
  8. Promiň Hirošimo 
  9. Za to, co jsme ti tehdy provedli 

  10. Promiň také Nagasaki 
  11. Promiň také Nagasaki 
  12. Promiň také Nagasaki 
  13. Za to, co jsme ti tehdy provedli 

  14. Promiň Hirošimo 
  15. Hirošimo, je mi to líto 
  16. Hirošimo, mrzí mě to 
  17. To, co jsme ti tehdy provedli 

  18. Nagasaki, je mi to líto 
  19. Nagasaki, mrzí mě to 
  20. Promiň také Nagasaki 
  21. Za to, co jsme ti tehdy provedli 

  22. Moje malé děti, 
  23. říkáte vše, co mám rád 
  24. Je zde osm malých dětí, 
  25. Které se narodily v jeden den 
  26. A v den, kdy se narodily 
  27. Musely zemřít 

  28. Hirošimo, muž jako jsem já 
  29. Hirošimo, je mi to líto 
  30. Hirošimo, mrzí mě to 
  31. To, co jsme ti tehdy provedli 

  32. Nagasaki, když tvoje děti volají 
  33. Nagasaki, muž jako jsem já 
  34. Nagasaki, muž jako jsem já 
  35. Za to, co jsme ti tehdy provedli 

  36. Promiň Hirošimo 
  37. Promiň Hirošimo 
  38. Promiň Hirošimo 
  39. Za to, co jsme ti tehdy provedli 

  40. Promiň také Nagasaki 
  41. Promiň také Nagasaki 
  42. Promiň také Nagasaki 
  43. Za to, co jsme ti tehdy provedli


HIROSHIMA
SANDRA

There's a shadow of a man
At Hiroshima
Where he passed the moon
In a wonderland
At Hiroshima
Beneath the August moon
And the world remembers his face
Remembers the place was here

Fly the metal-bird
To Hiroshima
And the way a load
Speak a magic word
To Hiroshima
Let the sky explode
And the world remembers his name
Remembers the flame
Was Hiroshima

And the world remembers his name
Remembers the flame was
Hiroshima, Hiroshima, Hiroshima ...




HIROŠIMA
SANDRA

Tady je stín muže
V Hirošimě
Kde minul měsíc
V říši divů
V Hirošimě
V měsíci srpnu
A svět si pamatuje jeho tvář
Pamatuje si, že to místo bylo tady

Letí kovový pták
Do Hirošimy
A cestuje s nákladem
Řekni kouzelné slovo
Hirošimě
Nech nebe explodovat
A svět si pamatuje jeho jméno
Pamatuje si, jakým plamenem
Byla Hirošima

A svět si pamatuje jeho jméno
Pamatuje si, jakým plamenem byla
Hirošima, Hirošima, Hiroshima...