Seznam blogů

16. 4. 2021

Paul Anka - Diana + ( Album Best Of Playlist 2020)




 Diana

  1. I'm so young and you're so old 
  2. This, my darling, I've been told
  3. I don't care just what they say 
  4. 'Cause forever I will pray
  5. You and I will be as free 
  6. as the birds up in the trees
  7. Oh, please stay by me Diana

  8. Thrills I get when you hold me close 
  9. Oh, my darling, you're the most
  10. I love you, but do you love me?
  11. Oh, Diana, can't you see 
  12. I love you with all my heart 
  13. and I hope we will never part
  14. Oh, please stay by me Diana

  15. Oh my darling, oh my lover 
  16. Tell me that there is no other
  17. I love you with my heart 
  18. Oh-oh oh-oh oh 
  19. don't you know 
  20. I love you, love you so

  21. Only you can take my heart
  22. Only you can tear it apart
  23. When you hold me in your loving arms
  24. I can feel you giving all your charms

  25. Hold me darling, hold me tight
  26. And squeeze me baby with all your might
  27. Oh please, stay by me Diana
  28. Oh please Diana
  29. Oh please Diana
  1. Že jsem tak mladý a ty tak stará
  2. Tohle, má drahá, mi bylo řečeno
  3. Je mi jedno, co říkají
  4. protože se pořád budu modlit
  5. Abychom ty i já byli volní, 
  6. jako ptáci v korunách stromů
  7. Ach, prosím, zůstaň se mnou, Diano

  8. Mám vzrušení, když mě držíš blízko
  9. Ach, miláčku, ty jsi ta "nej"
  10. Miluji Tě, ale miluješ ty mě?
  11. Ach, Diano, cožpak nevidíš,
  12. Miluji tě celým svým srdcem
  13. a doufám, že se nikdy nerozejdeme,
  14. Ach, prosím, zůstaň se mnou, Diano.

  15. Ach, můj miláčku, ach, má lásko
  16. Řekni mi, že žádný jiný neexistuje
  17. Miluji Tě celým svým srdcem
  18. oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh
  19. Copak nevíš
  20. Miluji tě, miluji tě tak

  21. Jenom ty si můžeš vzít mé srdce
  22. Jenom ty ho můžeš roztrhat
  23. když mě držíš ve své milující náruči
  24. Cítím všechen tvůj půvab,

  25. Drž mě, miláčku, drž mě pevně
  26. Stiskni mě, zlato, vší silou,
  27. Ach, prosím, zůstaň se mnou, Diano
  28. Ach, prosím, Diano
  29. Ach, prosím, Diano