Seznam blogů

15. 4. 2021

ENYA - AVATAR (Evening falls) / Padá večer



 AVATAR - Evening falls / Padá večer
  1. When the evening falls
  2. And the daylight is fading,
  3. From within me calls
  4. Could it be I am sleeping?
  5. For a moment I stray,
  6. Then it holds me completely
  7. Close to home - I cannot say
  8. Close to home feeling so far away

  9. As I walk the room 
  10. there before me a shadow
  11. From another world, 
  12. where no other can follow
  13. Carry me to my own, 
  14. to where I can cross over
  15. Close to home - I cannot say
  16. Close to home feeling so far away

  17. Forever searching; never right
  18. I am lost in oceans of night.
  19. Forever hoping I can find memories
  20. Those memories I left behind

  21. Even though I leave will 
  22. I go on believing
  23. That this time is real  
  24. am I lost in this feeling?
  25. Like a child passing through,
  26. never knowing the reason
  27. I am home - I know the way
  28. I am home - feeling oh, so far away


  1. Když padá večer 
  2. a denní světlo se vytrácí
  3. Zevnitř mě volá
  4. Znamená to, že spím?
  5. Na chvíli jsem zabloudila
  6. Celou mě to drží
  7. Blízko domova - nemůžu říct
  8. Blízko domova se cítím tak daleko

  9. Když chodím místností, 
  10. je přede mnou stín
  11. Z jiného světa, 
  12. kde ho nikdo jiný nemůže následovat
  13. Vzal mně na mou cestu, 
  14. nemůžu přejít
  15. Blízko domova - nemůžu říct
  16. Blízko domova se cítím tak daleko

  17. Navždy hledám; nikdy správně
  18. Jsem ztracená v oceánu noci
  19. Navždy doufám, že najdu vzpomínky
  20. Ty vzpomínky, co jsem nechala za sebou

  21. Ačkoli jsem opustila, 
  22. půjdu podle své víry?
  23. Když tento čas je opravdový  
  24. jsem ztracená v těch pocitech?
  25. Jako dítě procházejíc skrz, 
  26. nikdy nepozná důvod
  27. Jsem doma - znám cestu
  28. Jsem doma - cítím se tak daleko