Seznam blogů

15. 4. 2021

Ellie Goulding - Love Me Like You Do + CZ videopřeklad - Láska jak jí znáš

Výsledek obrázku pro Ellie Goulding

                   Love Me Like You Do  / Miluj mě, jak to umíš jen ty             

  1. You're the light, you're the night
  2. You're the colour of my blood
  3. You're the cure, you're the pain
  4. You're the only thing I wanna touch
  5. Never knew that it could mean
  6. so much, so much

  7. You're the fear, I don't care
  8. Cause I've never been so high
  9. Follow me to the dark
  10. Let me take you past 
  11. our satellites 
  12. You can see the world 
  13. you brought to life
  14. to life

  15. So love me like you do
  16. Lo-lo-love me like you do
  17. Love me like you do
  18. Lo-lo-love me like you do
  19. Touch me like you do
  20. To-to-touch me like you do
  21. What are you waiting for?

  22. Fading in, fading out
  23. On the edge of paradise
  24. Every inch of your skin
  25. Is a holy grail I've got to find
  26. Only you can set my heart on fire
  27. on fire

  28. Yeah

  29. I'll let you set the pace
  30. Cause I'm not thinking straight
  31. My head spinning around 
  32. I can't see clear no more
  33. What are you waiting for?

  34. Love me like you do
  35. Lo-lo-love me like you do, like you do
  36. Love me like you do
  37. Lo-lo-love me like you do
  38. Touch me like you do
  39. To-to-touch me like you do
  40. What are you waiting for?

  41. Love me like you do
  42. Lo-lo-love me like you do, like you do
  43. Love me like you do
  44. Lo-lo-love me like you do, yeah
  45. Touch me like you do
  46. To-to-touch me like you do
  47. What are you waiting for?

  48. I'll let you set the pace
  49. Cause I'm not thinking straight
  50. My head spinning around 
  51. I can't see clear no more
  52. What are you waiting for?

  53. Love me like you do
  54. Lo-lo-love me like you do, like you do
  55. Love me like you do
  56. Lo-lo-love me like you do, yeah-ey
  57. Touch me like you do
  58. To-to-touch me like you do
  59. What are you waiting for?

  60. Love me like you do
  61. Lo-lo-love me like you do, like you do
  62. Love me like like you do
  63. Lo-lo-love me like you do, whoa
  64. Touch me like you do
  65. To-to-touch me like you do
  66. What are you waiting for?

  1. Jsi světlem, jsi nocí,
  2. Jsi barvou mé krve,
  3. Jsi lékem, jsi bolestí,
  4. Jsi ten jediný, kterého se chci dotýkat
  5. Nikdy by mne nenapadlo, že pro mě budeš
  6. tolik znamenat, tolik znamenat

  7. Jsi strachem, je mi to jedno,
  8. Protože jsem ještě nikdy nebyla tak vysoko,
  9. Následuj mě do tmy,
  10. Dovol mi Tě vzít  kolem 
  11. našich satelitů,
  12. Koukej, tohle je ten svět,
  13.  který si stvořil
  14. do života

  15. Tak mě miluj, jak to umíš jen ty,
  16. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty
  17. Miluj mě, jak to umíš jen ty
  18. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty,
  19. Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  20. Do-Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  21. Na co ještě čekáš?

  22. Stmívá se, rozednívá se,
  23. na okraji ráje,
  24. Každý milimetr na tvém těle,
  25. je jako svatý grál, který musím najít
  26. Pouze ty můžeš zapálit mé srdce
  27. Hoří

  28. Yeah

  29. Dovolím Ti, nastavit tempo,
  30. protože mě už to nemyslí,
  31. motá se mi hlava,
  32. mlží se mi před očima
  33. Tak na co ještě čekáš?

  34. Tak mě miluj, jak to umíš jen ty,
  35. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty
  36. Miluj mě, jak to umíš jen ty
  37. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty,
  38. Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  39. Do-Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  40. Na co ještě čekáš?

  41. Tak mne miluj, jak to umíš jen ty,
  42. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty
  43. Miluj mě, jak to umíš jen ty
  44. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty,
  45. Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  46. Do-Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  47. Na co ještě čekáš?

  48. Dovolím Ti, nastavit tempo,
  49. protože mě už to nemyslí,
  50. motá se mi hlava,
  51. mlží se mi před očima
  52. Tak na co ještě čekáš?

  53. Tak mě miluj, jak to umíš jen ty,
  54. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty
  55. Miluj mě, jak to umíš jen ty
  56. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty,
  57. Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  58. Do-Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  59. Na co ještě čekáš?

  60. Tak mě miluj, jak to umíš jen ty
  61. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty
  62. Miluj mě, jak to umíš jen ty
  63. Mi-Mi-Miluj mě, jak to umíš jen ty,
  64. Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  65. Do-Dotýkej se mě, jak to umíš jen ty
  66. Na co ještě čekáš?