Seznam blogů

18. 11. 2022

George Michael - Last Christmas / Poslední Vánoce



Last Christmas / Poslední Vánoce

  1. Last Christmas, I gave you my heart
  2. But the very next day, You gave it away
  3. This year, to save me from tears
  4. I'll give it to someone special

  5. Last Christmas, I gave you my heart
  6. But the very next day, You gave it away
  7. This year, to save me from tears
  8. I'll give it to someone special

  9. Once bitten and twice shy
  10. I keep my distance
  11. but you still catch my eye
  12. Tell me baby do you recognise me?
  13. Well it's been a year, it doesn't surprise me

  14. (Merry Christmas!)
  15. I wrapped it up and sent it
  16. With a note saying;I Love You I meant it
  17. Now I know what a fool I've been
  18. But if you kissed me now
  19. I know you'd fool me again

  20. Last Christmas, I gave you my heart
  21. But the very next day, You gave it away
  22. This year, to save me from tears
  23. I'll give it to someone special

  24. Last Christmas, I gave you my heart
  25. But the very next day, You gave it away
  26. This year, to save me from tears
  27. I'll give it to someone special

  28. (Oooh. Oooh My Baby)

  29. A crowded room, friends with tired eyes
  30. I'm hiding from you and your soul of ice
  31. My God I thought you were someone to rely on
  32. Me? I guess I was a shoulder to cry on
  33. A face on a lover with a fire in his heart
  34. A man undercover but you tore me apart
  35. Oooh Oooh
  36. Now I've found a real love you'll never fool me again

  37. Last Christmas, I gave you my heart
  38. But the very next day, You gave it away
  39. This year, to save me from tears
  40. I'll give it to someone special

  41. Last Christmas, I gave you my heart
  42. But the very next day, You gave it away
  43. This year, to save me from tears
  44. I'll give it to someone special

  45. A face on a lover with a fire in his heart
  46. (Gave you my heart)
  47. A man undercover but you tore me apart
  48. Next year
  49. I'll give it to someone, I'll give it to someone special
  50. special someone





  1. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  2. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  3. Tento rok mě zachránil před slzami
  4. Dám ho někomu speciálnímu

  5. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  6. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  7. Tento rok mě zachránil před slzami
  8. Dám ho někomu speciálnímu

  9. Zeptej se jednou a dvakrát opatrně
  10. Držím si odstup
  11. Ale pořád mě zajímáš
  12. Řekni mi zlato, poznáváš mě?
  13. Už je to rok, nepřekvapuje mě to

  14. (Veselé Vánoce!)
  15. Zabalil jsem to a  poslal
  16. S poznámkou: Miluji tě, myslel jsem to vážně
  17. Teď vím, jaký jsem byl hlupák
  18. Ale pokud mě teď políbíš
  19. Vím, že jsi mě znovu oklamal
  20. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  21. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  22. Tento rok mě zachránil před slzami
  23. Dám ho někomu speciálnímu

  24. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  25. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  26. Tento rok mě zachránil před slzami
  27. Dám ho někomu speciálnímu

  28. (Oooh. Oooh My Baby)

  29. Místnost plná lidí přátelé s unavenýma očima
  30. Skrývám se před tebou a tvou ledovou duší
  31. Můj Bože, myslel jsem, že na někoho se můžu spolehnout
  32. Já? Myslím, že jsem byl ramenem, na kterém jsem mohl plakat
  33. Příběh milence s ohněm v srdci
  34. Muž v utajení, ale ty jsi mě roztrhala
  35. Oooh Oooh
  36. Teď jsem našel skutečnou lásku a už mě nikdy neoklameš

  37. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  38. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  39. Tento rok mě zachránil před slzami
  40. Dám ho někomu speciálnímu

  41. Minulé Vánoce jsem ti dal své srdce
  42. Ale hned druhý den jsi ho dala pryč
  43. Tento rok mě zachránil před slzami
  44. Dám ho někomu speciálnímu

  45. Tvář milence s ohněm v jeho srdci
  46. (Dal jsem ti srdce)
  47. Muž v utajení, ale ty jsi mě roztrhala
  48. Příští rok
  49. Dám to někomu, dám ho někomu speciálnímu
  50. Někomu, kdo si to zaslouží