Seznam blogů

4. 9. 2022

Lana Del Rey & Ville Valo + Nancy Sinatra & Lee Hazlewood - Summer Wine / Letní víno

Nancy Sinatra & Lee Hazlewood

Summer Wine / Letní víno

  1. Strawberries cherries and an angel's
  2.  kiss in spring 
  3. My summer wine is really 
  4. made from all these things 

  5. I walked in town 
  6. on silver spurs that jingled to 
  7. A song that I had only sang 
  8. to just a few 
  9. She saw my silver spurs and said 
  10. lets pass some time 
  11. And I will give to you summer wine 
  12. Ohh-oh-oh summer wine 

  13. Strawberries cherries and an angel's
  14.  kiss in spring 
  15. My summer wine is really made 
  16. from all these things 
  17. Take off your silver spurs 
  18. and help me pass the time 
  19. And I will give to you summer wine 
  20. Ohhh-oh summer wine 

  21. My eyes grew heavy 
  22. and my lips they could not speak 
  23. I tried to get up 
  24. but I couldn´t find my feet 
  25. She reassured me with an unfamiliar line 
  26. And then she gave 
  27. to me more summer wine 
  28. Ohh-oh-oh summer wine 

  29. Strawberries cherries and an angel´s
  30.  kiss in spring 
  31. My summer wine is really made 
  32. from all these things 
  33. Take off your silver spurs and help me
  34. pass the time 
  35. And I will give to you summer wine 
  36. Mmm-mm summer wine 

  37. When I woke up the sun was shining
  38.  in my eyes 
  39. My silver spurs were gone my head felt twice its size 
  40. She took my silver spurs 
  41. a dollar and a dime 
  42. And left me cravin´ for more 
  43. summer wine 
  44. Ohh-oh-oh summer wine 

  45. Strawberries cherries and an angel´s
  46.  kiss in spring 
  47. My summer wine is really made 
  48. from all these things 
  49. Take off your silver spurs and help me pass the time 
  50. And I will give to you summer wine 
  51. Mmm-mm summer wine



  1. Jahody, třešně a andělský 
  2. jarní polibek
  3. Moje létní víno je skutečně 
  4. vyrobeno ze všech těchto věcí

  5. Kráčel jsem městem 
  6. s cinkajícími stříbrnými ostruhami
  7. Píseň, kterou jsem zpíval 
  8. jen pár lidem
  9. Viděla mé stříbrné ostruhy a řekla
  10. "Pojďme zabít nějak čas
  11. A já Ti naliji letní víno 
  12. Ohh-oh-oh letní víno

  13. Jahody, třešně a andělský 
  14. jarní polibek
  15. Moje létní víno je skutečně vyrobeno
  16. ze všech těchto věcí
  17. Sundej si stříbrné ostruhy 
  18. a pomoz mi nějak zabít čas 
  19. A já Ti naliji letní víno
  20. Ohh-oh letní víno

  21. Ztěžkla mi víčka,
  22. a mé rty nemohly mluvit
  23. Snažil jsem se zvednout, 
  24. ale nevěděl jsem kde mám nohy 
  25. Ubezpečila mě větou, co jsem ještě neslyšel
  26. A potom mi nalila 
  27. více letního vína
  28. Ohh-oh-oh letního vína

  29. Jahody, třešně a andělský 
  30. jarní polibek
  31. Moje létní víno je skutečně vyrobeno
  32.  ze všech těchto věcí
  33. Sundej si stříbrné ostruhy a pomoz mi
  34.  nějak zabít čas 
  35. A já Ti naliji letní víno. 
  36. Mmm-mmm letní víno

  37. Když jsem se vzbudil,slunce mi svítilo
  38.  do očí
  39. Moje stříbrné ostruhy byly pryč, a hlava úplně zmatená
  40. Vzala si mé stříbrné ostruhy, 
  41. dollary a drobné
  42. A nechala mě toužit po dalším 
  43. letním víně
  44. Ohh-oh-oh letní víno

  45. Jahody, třešně a andělský
  46.  jarní polibek
  47. Moje létní víno je skutečně vyrobeno
  48.  ze všech těchto věcí
  49. Sundej ty stříbrné ostruhy a pomoz mi nějak zabít čas 
  50. A já Ti naliji letní víno 
  51. Mmm-mmm letní víno