Seznam blogů

27. 4. 2021

Adele - Rolling in the deep (valící se v hlubině)



Rolling In The deep 


  1. There's a fire starting in my heart
  2. Reaching a fever pitch, 
  3. it's bringing me out the dark
  4. Finally I can see you crystal clear
  5. Go ahead and sell me out and 
  6. I'll lay your ship bare

  7. See how I'll leave with every piece of you
  8. Don't underestimate the things that I will do
  9. There's a fire starting in my heart
  10. Reaching a fever pitch and
  11. it's bringing me out the dark
  12. The scars of your love remind me of us

  13. They keep me thinking
  14. that we almost had it all
  15. The scars of your love they leave me¨
  16.  breathless
  17. I can't help feeling

  18. We could've had it all
  19. (you're gonna wish you)
  20. (Never had met me)
  21. Rolling in the deep (tears are gonna fall)
  22. (Rolling in the deep)

  23. You had my heart inside 
  24. (you're gonna wish you)
  25. Of your hands (never had met me)
  26. And you played it (tears are gonna fall)
  27. To the beat (rolling in the deep)

  28. Baby, I have no story
  29. to be told
  30. But I've heard one on you, now
  31. I'm gonna make your head burn
  32. Think of me in the depths of your despair
  33. Make a home down there,
  34. as mine sure won't be shared

  35. The scars of your love (never had met me)
  36. Remind me of us (tears are gonna fall)
  37. They keep me thinking 
  38. (rolling in the deep)
  39. That we almost had it all 
  40. (you're gonna wish you)
  41. The scars of your love (never had met me)
  42. They leave me breathless 
  43. (tears are gonna fall)
  44. I can't help feeling 
  45. (rolling in the deep)

  46. We could've had it all 
  47. (you're gonna wish you)
  48. (Never had met me)
  49. Rolling in the deep 
  50. (tears are gonna fall)
  51. (Rolling in the deep)

  52. You had my heart inside 
  53. (you're gonna wish you)
  54. Of your hands (never had met me)
  55. And you played it (tears are gonna fall)
  56. To the beat (rolling in the deep)

  57. We could've had it all
  58. Rolling in the deep
  59. You had my heart inside of your hand
  60. But you played it with a beating

  61. Throw your soul through every open door (whoa)
  62. Count your blessings to find what you look for (whoa)
  63. Turn my sorrow into treasured gold (whoa)
  64. You pay me back in kind and reap just what you've sown

  65. We could've had it all
  66. (tears are gonna fall, rolling in the deep)
  67. We could've had it all
  68. (you're gonna wish you never had met me)
  69. It all, it all, it all
  70. (tears are gonna fall, rolling in the deep)

  71. We could've had it all (you're gonna wish you)
  72. (Never had met me)
  73. Rolling in the deep (tears are gonna fall)
  74. (Rolling in the deep)

  75. You had my heart inside 
  76. (you're gonna wish you)
  77. Of your hands (never had met me)
  78. And you played it (tears are gonna fall)
  79. To the beat (rolling in the deep)

  80. Could've had it all
  81.  (you're gonna wish you)
  82. (Never had met me)
  83. Rolling in the deep 
  84. (tears are gonna fall)
  85. (Rolling in the deep)

  86. You had my heart inside
  87. (you're gonna wish you)
  88. Of your hands (never had met me)
  89. But you played it, you played it, you played it
  90. You played it to the beat


Valící se v hlubině


  1. V mém srdci začíná oheň
  2. Dosahuje vrcholu 
  3. vyvádí mě ze tmy
  4. Konečně tě vidím křišťálově čistě
  5. Jdi do toho a prodej mě a 
  6. já obnažím tvou loď

  7. Vidíš, jak odejdu s každým kouskem tebe 
  8. Nepodceňuj věci, které udělám
  9. V mém srdci začíná oheň
  10. Dosahuje vrcholu a 
  11. vyvádí mě ze tmy
  12. Jizvy tvé lásky mi připomínají nás

  13. Nechají mě přemýšlet
  14. že jsme měli skoro všechno 
  15. Jizvy tvé lásky mě nechávají
  16.  vydechnout
  17. Nemůžu se ubránit pocitu

  18. Mohli jsme mít všechno
  19.  (co si budeš přát)
  20. (Nikdy jsi mě nepotkal)
  21. Válí se v hlubinách (slzy budou padat)
  22. (valící se v hlubině)

  23. Měl jsi v sobě mé srdce 
  24. (budeš si přát)
  25. Z tvých rukou (nikdy jsi mě nepotkal)
  26. A hrál jsi to(slzy budou padat)
  27. Do rytmu (valící se v hlubině)

  28. Zlato, nemám žádný příběh, 
  29. který bych vyprávěla  
  30. Ale teď jsem na tebe jeden slyšela 
  31. Bude ti hořet hlava
  32. Mysli na mě v hloubi svého zoufalství
  33. Udělej si tam dole domov, 
  34. protože ten můj určitě nebude sdílen

  35. Jizvy tvé lásky (nikdy jsi mě nepotkal)
  36. Připomeň mi nás (slzy padají)
  37. Nechávají mě přemýšlet 
  38. (valící se v hlubině)
  39. Že jsme to skoro měli všechno 
  40. (budeš si přát)
  41. Jizvy tvé lásky (nikdy mě nepotkaly)
  42. Nechají mě bez dechu 
  43. (slzy budou padat)
  44. Nemohu se ubránit pocitu 
  45. (valící se v hlubině)

  46. Mohli jsme mít všechno
  47. (budeš si přát)
  48. (Nikdy jsi mě nepotkal)
  49. Valící se v hlubinách 
  50. (slzy budou padat)
  51. (valící se v hlubině)

  52. Měl jsi v sobě mé srdce 
  53. (budeš si přát)
  54. Z tvých rukou (nikdy jsi mě nepotkal)
  55. A hrál jsi to (slzy budou padat)
  56. Do rytmu (valící se v hlubině)

  57. Mohli jsme mít všechno
  58. Valící se v hlubině
  59. Měl jsi mé srdce na dlani
  60. Ale zahrál jsi to s výpraskem

  61. Hoď svou duši skrz všechny otevřené dveře (whoa) 
  62. Počítej svá požehnání, abys našel to, co hledáš (whoa)
  63. Proměň můj smutek v vzácné zlato (whoa)
  64. Splatíš mi to v naturáliích a sklidíš přesně to, co jsi zasel

  65. Mohli jsme mít všechno
  66. (slzy budou padat, valí se hluboko)
  67. Mohli jsme mít všechno
  68. (budeš si přát, abys mě nikdy nepotkal)
  69. To všechno, to všechno, to všechno
  70. (slzy budou padat, valící se v hlubinách)

  71. Mohli jsme mít všechno (budeš si přát)
  72. (Nikdy jsi mě nepotkal)
  73. Válí se v hlubinách (slzy budou padat)
  74. (valící se v hlubině)

  75. Měl jsi v sobě mé srdce 
  76. (budeš si přát)
  77. Z tvých rukou (nikdy jsi mě nepotkal)
  78. A hrál jsi to (slzy budou padat)
  79. do rytmu (valící se v hlubině)

  80. Mohli jsme mít všechno  
  81. (budeš si přát)
  82. (Nikdy jsi mě nepotkal)
  83. Válí se v hlubinách 
  84. (slzy budou padat)
  85. (valící se v hlubině)

  86. Měl jsi v sobě mé srdce 
  87. (budeš si přát)
  88. Z tvých rukou (nikdy jsi mě nepotkal)
  89. Ale hrál jsi to, hrál jsi to, hrál jsi to
  90. Hrál jsi to do rytmu