Seznam blogů

6. 10. 2022

Air Supply - Goodbye / Sbohem + Gramatika



Goodbye - Sbohem


  1. I can see the pain living in your eyes 
  2. And I know how hard you try 
  3. You deserve to have so much more 
  4. I can feel your heart and I sympathize 
  5. And I'll never criticize 
  6. all you've 
  7. ever meant to my life 

  8. I don't want to let you down 
  9. I don't want to lead you on 
  10. I don't want to hold you back 
  11. From where you might belong 

  12. You would never ask me why 
  13. My heart is so disguised 
  14. I just can't live a lie anymore 
  15. I would rather hurt myself 
  16. Than to ever make you cry 
  17. There's nothing left to say but good-bye
  18.  
  19. You deserve the chance at the kind of love 
  20. I'm not sure I'm worthy of 
  21. Losing you is painful to me 

  22. I don't want to let you down 
  23. I don't want to lead you on 
  24. I don't want to hold you back 
  25. From where you might belong 

  26. You would never ask me why 
  27. My heart is so disguised 
  28. I just can't live a lie anymore 
  29. I would rather hurt myself 
  30. Than to ever make you cry 
  31. There's nothing left to say but good-bye 

  32. You deserve the chance at the kind of love 
  33. I'm not sure I'm worthy of 
  34. Losing you is painful to me 

  35. You would never ask me why 
  36. My heart is so disguised 
  37. I just can't live a lie anymore 
  38. I would rather hurt myself 
  39. Than to ever make you cry 

  40. There's nothing left to try 
  41. Though it's gonna hurt us both 
  42. There's no other way than to say good-bye 

  1. Vidím bolest žijící ve tvých očích 
  2. A vím, jak moc se snažíš 
  3. Zasloužíš si toho mít mnohem víc 
  4. Cítím tvé srdce a sympatizuji s ním. 
  5. A nikdy nebudu kritizovat 
  6. všechno co máš 
  7. kdy to znamenalo pro můj život 
  8. Nechci tě zklamat 
  9. Nechci tě navádět
  10. Nechci tě zdržovat 
  11. Od místa, kam patříš 

  12. Nikdy se mě neptej proč 
  13. Moje srdce je ukryté, 
  14. nemohu žít ve lži. 
  15. Radši bych ublížil sám sobě, 
  16. než tě rozplakal. 
  17. Nezbývá než říct sbohem. 

  18. Zasloužíš si šanci na takovou lásku 
  19. Nejsem si jistý, že jsem toho hoden 
  20. Ztratit tě je pro mě bolestivé 

  21. Nechci tě zklamat 
  22. Nechci tě navádět
  23. Nechci tě zdržovat  
  24. od místa, kam patříš 

  25. Nikdy by jsi se mě nezeptala proč 
  26. Moje srdce je ukryté, 
  27. nemohu žít ve lži. 
  28. Spíš bych si ublížil 
  29. než abych tě rozplakal. 
  30. Nezbývá než říct sbohem
  31.  
  32. Zasloužíš si šanci na takovou lásku
  33. Nejsem si jistý, jestli jsem toho hoden
  34. Ztratit tě je pro mě bolestivé

  35. Nikdy by ses mě nezeptala, proč 
  36. moje srdce ukryté. 
  37. Už nemohu žít ve lži. 
  38. Spíš bych si ublížil 
  39. než abych tě rozplakal. 

  40. Nezbývá nic jiného, ​​než zkusit 
  41. I když nás to bude bolet oba 
  42. Není jiný způsob, než se rozloučit
           
                                                                                 



  1. Související obrázek