Seznam blogů

28. 6. 2018

Kaoma - Lambada





Lambada -  English Version Lyrics

  1. Now he's gone away, only man who's ever made me cry
  2. Not so far away, far enough to make me wanna die
  3. Crying over me, is what he's gonna be
  4. when he's hit by the need of my love
  5. Crying he will be, when he's dreamin' of me, 
  6. and decides he needs what once was

  7. All the memories follow me wherever I may go
  8. Haunting melodies playing in the night to let me know
  9. Dance along with me with the sun and the sea
  10. Only love makes what feels so sublime
  11. Do a dance w/ me to a love fantasy
  12. That for one precious moment was mine

  13. Crying he will be, when he's thinking of me, and concedes to the need to be loved
  14. Crying he will be, when he's dreaming of me, and decides that he needs what once was
  15. Dance along with me Mr. Sun, Mr. Sea keep the feeling so strong and so tender
  16. Do a dance w/ me to a love fantasy just for one day of total surrender......

  17. Ai ai ai
  1. Teď je pryč, jediný muž, který mě kdy přiměl plakat
  2. Ne tak daleko, dost daleko, aby chtěla zemřít
  3. Pláče nade mnou, je jen to, co bude
  4. když je zasažen potřebou mé lásky
  5. Plakat bude, když bude o mně snít
  6. a rozhodne, že potřebuje to, co kdysi bylo

  7. Všechny vzpomínky mě pronásledují, kamkoli jdu
  8. Strašidelné melodie, které hrají v noci, aby mě nechali
  9. Tančení se mnou na sluncem a mořem
  10. Jen láska dělá to, co se cítí tak vznešeně
  11. Tancujte mi na milostnou fantazii
  12. To byl pro mě jeden vzácný okamžik

  13. Plakat bude, když uvažuje o mně, a přiznává potřebu být milován
  14. Plakat bude, když bude snít o mně, a rozhodne, že potřebuje, co kdysi bylo
  15. Tanec se mnou pan Sun, pan Sea zachová pocit tak silný a tak něžný
  16. Tancujte mi na milostnou fantazii jen na jeden den úplného odevzdání

  17. Ai ai ai