Seznam blogů

4. 7. 2020

Imagine Dragons - Monster / Netvor

Monster / Netvor

  1. Ever since I could remember,
  2. Everything inside of me,
  3. Just wanted to fit in (oh oh oh)
  4. I was never one for pretenders,
  5. Everything I tried to be,
  6. Just wouldn't settle in (oh oh oh)

  7. If I told you what I was,
  8. Would you turn your back on me?
  9. And if I seem dangerous,
  10. Would you be scared?
  11. I get the feeling just because,
  12. Everything I touch isn't dark enough
  13. If this problem lies in me

  14. I'm only a man with a candle to guide me,
  15. I'm taking a stand to escape 
  16. what's inside me.
  17. A monster, a monster,
  18. I've turned into a monster,
  19. A monster, a monster,
  20. And it keeps getting stronger.

  21. Can I clear my conscience,
  22. If I'm different from the rest,
  23. Do I have to run and hide? (oh oh oh)
  24. I never said that I want this,
  25. This burden came to me,
  26. And it's made it's home inside (oh oh oh)

  27. If I told you what I was,
  28. Would you turn your back on me?
  29. And if I seem dangerous,
  30. Would you be scared?
  31. I get the feeling just because,
  32. Everything I touch isn't dark enough
  33. If this problem lies in me

  34. I'm only a man with a candle 
  35. to guide me,
  36. I'm taking a stand to escape what's inside me.
  37. A monster, a monster,
  38. I've turned into a monster,
  39. A monster, a monster,
  40. And it keeps getting stronger.

  41. I'm only a man with a candle
  42.  to guide me,
  43. I'm taking a stand to escape 
  44. what's inside me.
  45. A monster, a monster,
  46. I've turned into a monster,
  47. A monster, a monster,
  48. And it keeps getting stronger.


  1. Od té doby, co si pamatuji,
  2. Vše v mém nitru,
  3. Jen jsem chtěl najít své místo (oh oh oh)
  4. Nikdy jsem nebyl jedním z předstíraných
  5. Nic, čím jsem se kdy snažil být,
  6. mi zkrátka nesedělo (oh oh oh)

  7. Pokud Ti řeknu, co jsem,
  8. Otočila by ses ke mně zády?
  9. A kdybych vypadal nebezpečně
  10. Budeš se bát?
  11. Mám ten pocit jen proto, že
  12. Všechno,co se dotýkám,není dost temné
  13. Jestli je tento problém ve mně

  14. Jsem jen muž se svíčkou, která mě vede,
  15. Zaujímám postoj, abych utekl tomu, 
  16. co je v mém nitru.
  17. Monstrum, monstrum
  18. Stal jsem se monstrem
  19. Monstrum, monstrum
  20. A stává se silnějším

  21. Mohu ulehčit svému svědomí,
  22. Pokud se od ostatních liším
  23. Mám utíkat a schovávat se? (oh oh oh)
  24. Nikdy jsem neřekl, že to chci
  25. Tohle břemeno přišlo ke mně 
  26. A to je to, že je to doma uvnitř (oh oh oh)

  27. Pokud Ti řeknu, co jsem,
  28. Otočila by ses ke mně zády?
  29. A kdybych vypadal nebezpečně
  30. Budeš se bát?
  31. Mám ten pocit jen proto, že
  32. Nic z toho, čeho se dotknu není dostatečně temné
  33. Jestli je tento problém ve mně

  34. Jsem jenom muž se svíčkou, 
  35. která mě vede,
  36. Zaujímám postoj, abych utekl tomu, co je v mém nitru.
  37. Monstrum, monstrum
  38. Stal jsem se monstrem
  39. Monstrum, monstrum
  40. A stává se silnějším

  41. Jsem jenom muž se svíčkou, 
  42. která mě vede,
  43. Zaujímám postoj, abych utekl tomu, 
  44. co je v mém nitru.
  45. Monstrum, monstrum
  46. Stal jsem se monstrem
  47. Monstrum, monstrum
  48. A stává se silnějším