Seznam blogů

4. 7. 2020

Extreme - More than words (Více než slova)



  1. Saying I love you is
  2. not the words I want to hear from you
  3. It's not that I want you
  4. not to say but if you only knew
  5. Ho-ow ea-sy
  6. It would be to show me how you feel
  7. More than words is all you have to do
  8. To make it real
  9. Then you wouldn't have to say
  10. That you love me 'cos
  11. I'd already know:

  12. What would you do
  13. if my heart was torn in two
  14. More than words to show
  15. you feel that your love for me is real
  16. What would you say
  17. if I took those words a way?
  18. Then you couldn't make things new
  19. Just by saying I love you

  20. Now that I've tried to
  21. Talk to you and make you understand
  22. All that you have to do is
  23. Close your eyes and just reach out your hands
  24. And touch me
  25. Hold me close don't ever let me go
  26. More than words
  27. Is all I ever needed you to show
  28. Then you wouldn't have to say
  29. That you love me
  30. 'cos I'd already know…

  31. What would you do
  32. if my heart was torn in two
  33. More than words to show
  34. you feel that your love for me is real
  35. What would you say
  36. if I took those words a way?
  37. Then you couldn't make things new
  38. Just by saying I love you.


  1. Říkám, že tě miluji
  2. ne slova, která od tebe chci slyšet.
  3. To není to, že  chci
  4. ale kdybys jen věděla, jak snadné by bylo
  5. Ho-ow ea-sy
  6. ukázat mi, co cítíš.
  7. Použij víc než slova, to je vše, co musíš udělat,
  8. aby to bylo opravdové.
  9. Pak bys nemusela říkat,
  10.  že mě miluješ,
  11. protože už bych to věděl. 

  12. Co bys dělala, 
  13. kdyby se mé srdce rozpadlo
  14. Chce to víc než slova, 
  15. cítíš, že  láska ke mně je skutečná
  16. Co bys řekla.
  17. kdybych ta slova nechal zmizet?
  18. Pak jsi nedokázala nic nového
  19. Prostě říkám, že tě miluji

  20. Teď se to pokouším
  21. ti to vysvětlit,
  22. vše, co musíš, 
  23. je zavřít oči a natáhnout ruce
  24. a dotknout se mě.
  25. Drž mě pevně a nikdy mě neopouštěj
  26. Použij víc než jen slova.
  27. To je vše, co jsem kdy potřeboval ,abys ukázala
  28. Pak bys nemusela říkat,
  29. že mě miluješ,
  30. protože jsem to už věděl ...

  31. Co bys dělala, 
  32. kdyby se mé srdce rozpadlo
  33. Chce to víc než slova, 
  34. cítíš, že  láska ke mně je skutečná
  35. Co bys řekla.
  36. kdybych ta slova nechal zmizet?
  37. Pak jsi nedokázala nic nového
  38. Prostě říkám, že tě miluji.