Seznam blogů

6. 8. 2020

Tom Jones - Sex Bomb



  1. Wow! wow baby , yeah! Ooh yeah.
  2. Huh, listen to this 

  3. Spy on me baby use satellite 
  4. Infrared to see me move through the night 
  5. Aim gonna fire shoot me right 
  6. I'm gonna like the way you fight 

  7. Now you found the secret code I use 
  8. To wash away my lonely blues 
  9. So I can't deny or lie cause you're 
  10. The only one to make me fly. 

  11. Sexbomb Sexbomb (yeah) you're a Sexbomb 
  12. You can give it to me, when I need to come along (give it to me) 
  13. Sexbomb sexbomb you're my sexbomb 
  14. And baby you can turn me on. (Baby you can turn me on) 
  15. You know what you’re doing to me, don’t you? 
  16. Ha ha ha I know you do. 

  17. No don't get me wrong ain't gonna do you no harm (no) 
  18. This bomb's for lovin' and you can shoot it far 
  19. I'm your main target come and help me ignite 
  20. Love struck holding you tight. (Hold me tight darlin’) 

  21. Make me explode although you know 
  22. The route to go to sex me slow 
  23. And yes, I must react to claims of those 
  24. Who say that you are not all that. 

  25. Sexbomb Sexbomb (well) you're my Sexbomb 
  26. You can give it to me, when I need to come along 
  27. Sexbomb sexbomb (yeah) you're my sexbomb (oh!) 
  28. And baby you can turn me on. (Turn me on darlin’!) 

  29. Sexbomb Sexbomb (haha) you're my Sexbomb 
  30. You can give it to me, when I need to come along 
  31. Sexbomb sexbomb you're my sexbomb 
  32. And baby you can turn me on. 

  33. You can give me more and more counting up the score 
  34. You can turn me upside down and inside out 
  35. You can make me feel the real deal 
  36. And I can give it to you any time because you're mine 

  37. Aww baby, sexbomb sexbomb you're my sexbomb 
  38. And you can give it to me, 
  39. when I need to be turned on (nono!) 

  40. Sexbomb Sexbomb (well) you're my Sexbomb 
  41. And baby you can turn me on. (turn me on) 
  42. And baby you can turn me on. (Turn me on darlin’!) 
  43. And baby you can turn me on. (Turn me on darlin’!)




  1. Páni! wow zlato, ano! Ach jo.
  2. Huh, poslouchej tohle

  3. Špehuj mě, baby, použij satelit 
  4. infračervené světlo, abys mě viděli pohybovat se nocí 
  5. Budu hořet, trefíš mě 
  6. Budu mít rád ten způsob, jakým bojuješ 

  7. Už jsi našla tajný kód 
  8. který používám, abych smyl osamělý blues 
  9. Nemůžu zapírat nebo lhát, protože ty jsi jediná 
  10. kvůli která létám 

  11. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  12. Můžeš mi dát, když si potřebuji povyrazit (dej mi) 
  13. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  14. a baby, ty mě dokážeš rozpálit (rozpálit) 
  15. Ty víš, co mi děláš, že jo? 
  16. Ha ha! Já vím že jo 

  17. Ne, nechápej mě špatně, nechci ti ublížit (ne) 
  18. Tahle bomba je na milování, a ty umíš vystřelit daleko 
  19. Jsem tvůj hlavní cíl, pojď mi pomoct se rozpálit 
  20. úder lásky tě drží pevně (drž mě pevně, baby) 

  21. Donut' mě explodovat i když víš 
  22. že cesta k tomu je, pomalu se milovat 
  23. A já musím odporovat tvrzením těch 
  24. kteří tvrdí že nejsi tohle všechno 

  25. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  26. Můžeš mi dát, když si potřebuji povyrazit 
  27. Sexbomb, sexbomb ty jsi moje sexbomba 
  28. a baby, ty mě dokážeš rozpálit 

  29. Sexbomba, sexbomba, ty jsi moje sexbomba 
  30. Můžeš mi dát, když si potřebuji povyrazit 
  31. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  32. a baby, ty mě dokážeš rozpálit 

  33. A můžeš mi dát víc, víc, sčítám skóre 
  34. můžeš mě převrátit naruby, skrz naskrz 
  35. Můžeš mě nechat cítit skutečný rozdávání 
  36. A já ti to můžu dát kdykoliv protože jsi moje 

  37. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  38. A můžeš mi dát 
  39. když potřebuji být rozpálený 

  40. Sexbomb, sexbomb, ty jsi moje sexbomba 
  41. a baby, ty mě dokážeš rozpálit (rozpálit) 
  42. a baby, ty mě dokážeš rozpálit (rozpálit) 
  43. baby, ty mě dokážeš rozpálit (rozpálit)