Seznam blogů

12. 5. 2022

Holly Dunn - Daddy's Hands (Tatínkovi ruce)



Daddy's Hands                                     Tatínkovi ruce

  1. I remember daddy's hands 
  2. folded silently in prayer
  3. and reaching out to hold me 
  4. when I had a nightmare
  5. you could read quite a story 
  6. in the caluses and lines
  7. years of work and worry had left 
  8. their mark behind

  9. I remember daddy's hands 
  10. how they held my momma tight
  11. and patted my back 
  12. for something done right
  13. there are things that i've forgotten 
  14. that I loved about the man
  15. but I'll always remember 
  16. the love in daddy's hands

  17. Daddy's hands were soft and kind 
  18. when I was cryin
  19. Daddy's hands were hard as steel 
  20. when I'd done wrong
  21. Daddy's hands weren't always gentle 
  22. but I've come to understand
  23. there was always love in daddy's hands

  24. I remember daddy's hands working 
  25. til they bled
  26. sacrificed unselfishly just 
  27. to keep us all fed
  28. If I could do things over, 
  29. I'd live my life again
  30. and never take for granted 
  31. the love in daddy's hands

  32. Daddy's hands were soft and kind 
  33. when I was cryin
  34. Daddy's hands were hard as steel 
  35. when I'd done wrong
  36. Daddy's hands weren't always gentle 
  37. but I've come to understand
  38. there was always love in daddy's hands



  1. Vzpomínám si na  tatínkovi ruce 
  2. složil je v tichosti na modlitbách 
  3. a natáhl se ke mě, aby mě držel,
  4. když jsem měla noční můru 
  5. Dal by se číst docela příběh 
  6. v mozolech a linkách
  7. Roky práce a starostí zanechaly 
  8. svou stopu za sebou 

  9. Vzpomínám si na ruce tatínka, 
  10. jak držely mě těsně s maminkou
  11. a poplácal moje záda 
  12. za něco pořádně  
  13. Existují věci, které jsem zapomněla,
  14. že jsem milovala tatínkovi ruce 
  15. ale budu vždy pamatovat 
  16. lásku v rukou tatínka 

  17. Tatínkovi ruce byly jemné a laskavé, 
  18. když jsem plakala 
  19. Tatínkovi ruce byly tvrdé jako ocel, 
  20. když jsem udělala špatnost 
  21. Tatínkovi ruce nebyly vždy jemné,
  22. ale já jsem to chápala
  23. v tátových rukou vždy byla láska

  24. Vzpomínám si tatínkovi ruce pracují', 
  25. že krvácejí
  26. obětoval nezištně jen, 
  27. aby nás všechny nakrmil 
  28. Kdybych mohla udělat věci znovu, 
  29. tak bych žíla svůj život znovu 
  30. a nikdy bych nebrala za samozřejmost
  31. lásku v rukou táty 

  32. Tatínkovi ruce byly jemné a laskavé, 
  33. když jsem plakala 
  34. Tatínkovi ruce byly tvrdé jako ocel, 
  35. když jsem udělala špatnost
  36. Tatínkovi ruce nebyly vždycky jemné, 
  37. ale já jsem to chápala
  38. v tátových rukou vždy byla láska