Seznam blogů

12. 4. 2021

Shania Twain - Man, I Feel Like a Woman! (Člověče, cítím se jako žena!)





Man, I Feel Like a Woman! / Člověče, cítím se jako žena!

  1. I'm going out tonight-I'm feelin' alright 
  2. Gonna let it all hang out 
  3. Wanna make some noise
  4. really raise my voice 
  5. Yeah, I wanna scream and shout 
  6. No inhibitions-make no conditions 
  7. Get a little outta line 
  8. I ain't gonna act politically correct 
  9. I only wanna have a good time 

  10. The best thing about being a woman 
  11. Is the prerogative to have a little fun and... 

  12. Oh, oh, oh, go totally crazy
  13. forget I'm a lady 
  14. Men's shirts-short skirts 
  15. Oh, oh, oh, really go wild-yeah, 
  16. doin' it in style 
  17. Oh, oh, oh, get in the action
  18. feel the attraction 
  19. Color my hair - do what I dare 
  20. Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, 
  21. to feel the way I feel 
  22. Man! I feel like a woman! 

  23. The girls need a break
  24. tonight we're gonna take 
  25. The chance to get out on the town 
  26. We don't need romance
  27. we only wanna dance 
  28. We're gonna let our hair hang down 

  29. The best thing about being a woman 
  30. Is the prerogative to have a little fun and... 

  31. Oh, oh, oh, go totally crazy
  32. forget I'm a lady 
  33. Men's shirts-short skirts 
  34. Oh, oh, oh, really go wild-yeah, 
  35. doin' it in style 
  36. Oh, oh, oh, get in the action
  37. feel the attraction 
  38. Color my hair- do what I dare 
  39. Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah
  40. to feel the way I feel 
  41. Man! I feel like a woman! 

  42. The best thing about being a woman 
  43. Is the prerogative to have a little fun and... 

  44. Oh, oh, oh, go totally crazy
  45. forget I'm a lady 
  46. Men's shirts-short skirts 
  47. Oh, oh, oh, really go wild-yeah, 
  48. doin' it in style 
  49. Oh, oh, oh, get in the action
  50. feel the attraction 
  51. Color my hair- do what I dare 
  52. Oh, oh, oh, I wanna be free-yeah, 
  53. to feel the way I feel 
  54. Man! I feel like a woman! 

  55. I get totally crazy 
  56. Can you feel it 
  57. Come, come, come on baby 
  58. I feel like a woman
  1. Jdu dneska ven-cítím se skvěle
  2. Neberu si servítky
  3. Chceš aby se nějaký hluk
  4. opravdu zvednu svůj hlas
  5. Ano, chci křičet a křičet
  6. Žádné zábrany-nedávat podmínky
  7. Dostat se z řady
  8. Nebudu jednat politicky korektně
  9. Chci si jen užít

  10. Nejlepší věc, že ​​jsem žena
  11. Je výsada užít si trochu zábavy a ...

  12. oh, oh,úplně se zbláznit
  13. zapomenout,že jsem lady
  14. Pánské košile-krátká sukně
  15. Oh, oh, oh, opravdu divoký-jo, 
  16. veď to ve stylu
  17. Oh, oh, oh, dostanete 
  18. pocit přitažlivosti
  19. Barva mých vlasů - na co si troufnu
  20. Oh, oh, oh, chci být volná jo, 
  21. cítím, cestu cítím
  22. Člověče! Cítím se jako žena!

  23. Holky potřebují pauzu 
  24. tuto noc bude
  25. Šanci dostat se ven z města
  26. Nepotřebujeme romantiku 
  27. chceme jen tančit
  28. Jsme ty jejichž naše vlasy visí dolů

  29. Nejlepší na tom je být ženou
  30. Je výsada užít si trochu zábavy a ...

  31. oh, oh,úplně zbláznit se
  32. zapomenout že jsem lady
  33. Pánské košile-krátké sukně
  34. Oh, oh, oh, opravdu divoký-jo, 
  35. dělám to ve stylu
  36. Oh, oh, oh, zapojte se do akce 
  37. pociťte přitažlivost
  38. Barva mých vlasů - na co si troufnu
  39. Oh, oh, oh, chci být volná jo 
  40. cítíit se tak, jak se cítím já
  41. Člověče! Cítím se jako žena!

  42. Nejlepší věc, že ​​jsem žena
  43. Je výsada užít si trochu zábavy a ...

  44. oh, oh,úplně zbláznit se
  45. zapomenout že jsem lady
  46. Pánské košile-krátké sukně
  47. Oh, oh, oh, opravdu divoký-jo, 
  48. dšlám to ve stylu
  49. Oh, oh, oh, zapojte se do akce 
  50. pociťte přitažlivost
  51. Barva mých vlasů - na co si troufnu
  52. Oh, oh, oh, chci být volná jo, 
  53. cítíit se tak, jak se cítím já
  54. Člověče! Cítím se jako žena!

  55. Úplně jsem se zbláznila
  56. Cítíš to
  57. Pojď, pojď, pojď kotě
  58. Cítím se jako žena