Seznam blogů

5. 2. 2020

7 - Fráze ( I've had the time of my life)) by Bill Medley, Jennifer Warnes / Měl jsem čas svého života




I've had the time of my life / Měl jsem čas svého života


  1. Now I've had the time of my life 
  2. No I never felt like this before 
  3. Yes I swear it's the truth 
  4. And I owe it all to you 
  5. 'Cause I've had the time of my life 
  6. And I owe it all to you 

  7. I've been waiting for so long 
  8. Now I've finally found someone 
  9. To stand by me 
  10. We saw the writing on the wall 
  11. As we felt this magical 
  12. Fantasy 

  13. Now with passion in our eyes 
  14. There's no way 
  15. we could disguise it secretly
  16.  So we take each other's hand 
  17. 'Cause we seem to understand 
  18. The urgency 

  19. Just remember 
  20. You're the one thing 
  21. I can't get enough of 
  22. So I'll tell you something 
  23. This could be love because 

  24. I've had the time of my life 
  25. No I never felt this way before 
  26. Yes I swear it's the true.
  27. And I owe it all to you 

  28. Hey, baby 
  29. With my body and soul 
  30. I want you more than you'll ever know 
  31. So we'll just let it go 
  32. Don't be afraid to lose control, no 
  33. Yes I know what's on your mind 
  34. When you say, with me tonight

  35. Just remember 
  36. You're the one thing 
  37. I can't get enough of 
  38. So I'll tell you something 
  39. This could be love because 

  40. I've had the time of my life 
  41. No I never felt this way before 
  42. Yes I swear it's the true 
  43. And I owe it all to you 

  44. But I've had the time of my life 
  45. And I've searched though every
  46.  open door 
  47. Till I found the true 
  48. And I owe it all to you 

  49. [SOLO] 

  50. Now I've had the time of my life 
  51. No I never felt this way before 
  52. Yes I swear it's the true
  53. And I owe it all to you 

  54. I've had the time of my life 
  55. No I never felt this way before 
  56. Yes I swear it's the true 
  57. And I owe it all to you 

  58. 'Couse I've had the time of my life 
  59. And I've searched though every 
  60. open door 
  61. Till I found the true 
  62. And I owe it all to you...

  1. Teď mám báječný život
  2. Ne, nikdy jsem se takhle necítil
  3. Ano, přísahám, že je to pravda 
  4. a za to všechno vděčím Tobě. 
  5. "Protože mám báječný život 
  6. a za to všechno vděčím Tobě. 

  7. Čekal jsem tak dlouho 
  8. Teď jsem konečně našel někoho 
  9. Kdo stojí při mě. 
  10. Viděli jsme nápis na zdi 
  11. Zatímco jsme cítili tuhle kouzelnou 
  12. fantazii. 

  13. S touhou ve Tvých očích 
  14. Není teď žádný způsob, 
  15. jak bychom to mohli utajit
  16. Tak se držíme za ruce 
  17. Protože se zdá, že rozumíme 
  18. té nutnosti.

  19. Teď vzpomínej 
  20. Ty jsi jediná věc 
  21. Nemůžu Ti dát dost 
  22. Tak Ti něco řeknu 
  23. Protože to by mohla být láska 

  24. Měl jsem čas na svůj život 
  25. Ne, nikdy jsem se takhle necítil
  26.  Ano, přísahám, že je to pravda 
  27. a za to všechno vděčím Tobě. 

  28. Ahoj, zlato
  29. S mým tělem a duší. 
  30. Chci Tě víc, než bys mohl kdy tušit. 
  31. Tak dobře, necháme to běžet 
  32. Neboj se, že se nám to vymkne z rukou. 
  33. Ano, vím, co máš na mysli 
  34. Když říkáš, zůstaň se mnou v noci

  35. Teď vzpomínej 
  36. Ty jsi jediná věc. 
  37. Nemůžu Ti dát dost. 
  38. Tak Ti něco řeknu 
  39. Protože to by mohla být láska 

  40. Měl jsem čas na svůj život 
  41. Ne, nikdy předtím jsem to tak necítil 
  42. Ano, přísahám, že je to pravda 
  43. a za to všechno vděčím Tobě.. 
  44. Ale já jsem měl čas na svůj život
  45. A hledal jsem v každých 
  46. otevřených dveřích
  47. Dokud jsem nenašel pravdu 
  48. a za to všechno vděčím Tobě.

  49. (REFRÉN) 

  50. Teď jsem měl čas na svůj život 
  51. Ne, nikdy předtím jsem to tak necítil 
  52. Ano, přísahám, že je to pravda 
  53. a za to všechno vděčím Tobě. 
  54. .
  55. Měl jsem čas na svůj život 
  56. Ne, nikdy předtím jsem to tak necítil 
  57. Ano, přísahám, že je to pravda 
  58. a za to všechno vděčím Tobě.
  59. Protože jsem měl čas na svůj život 
  60. A hledal jsem v každých 
  61. otevřených dveřích
  62. Dokud jsem nenašel pravdu
  63. a za to všechno vděčím Tobě.


Bill Medley, Jennifer Warnes - (I've Had) The Time Of My Life




Bill Medley a Jennifer Warnes zpívají: I’ve had the time of my life - 
ještě nikdy před tím se necítili líp, čas, který spolu strávili, bylo nejlepší období jejich života. 

Well I went to the Caribbean on holiday.. I had the time of my life! Sun, sand and clear blue water! 
Slunce, písek, modrá voda v Karibském moři - byla to nejlepší dovolená v mém životě. 

I took my two children to see their grandparents last week. They had all their favourite food and loads of presents. They were really spoilt. But they had the time of their lives! 

I saw a great movie at the cinema last night.. I had the time of my life! 

Tento výraz se dá použít v mnoha různých situacích - vždycky, když chcete říct, že jste si něco opravdu užili!