Seznam blogů

20. 1. 2020

Limp Bizkit - Behind blue eyes / Za modrýma očima



Behind blue eyes  /  Za modrýma očima

  1. No one knows what it's like
  2. To be the bad man
  3. To be the sad man
  4. Behind blue eyes
  5. And no one knows
  6. What it's like to be hated
  7. To be fated to telling only lies

  8. But my dreams they aren't as empty
  9. As my conscience seems to be
  10. I have hours, only lonely
  11. My love is vengeance
  12. That's never free

  13. No one knows what its like
  14. To feel these feelings
  15. Like i do, and i blame you!
  16. No one bites back as hard
  17. On their anger
  18. None of my pain and woe
  19. Can show through

  20. But my dreams they aren't as empty
  21. As my conscience seems to be
  22. I have hours, only lonely
  23. My love is vengeance
  24. That's never free

  25. Discover LI.M.P. say it [x4]
  26. No one knows what its like
  27. To be mistreated, to be defeated
  28. Behind blue eyes
  29. No one knows how to say
  30. That they're sorry and don't worry
  31. I'm not telling lies

  32. But my dreams they aren't as empty
  33. As my conscience seems to be
  34. I have hours, only lonely
  35. My love is vengeance
  36. That's never free

  37. No one knows what its like
  38. To be the bad man, to be the sad man
  39. Behind blue eyes.





  1. Nikdo neví jaké to je
  2. Být špatným člověkem
  3. Být smutným člověkem
  4. Za modrýma očima
  5. A nikdo neví
  6. Jaké to je být nenáviděný
  7. Být předurčený říkat jenom lži

  8. Ale moje sny nejsou tak prázdné
  9. Jak se mé svědomí zdá být
  10. Mám hodiny, jen o samotě
  11. Moje láska je pomsta
  12. Ta nikdy není zadarmo

  13. Nikdo neví jaké to je
  14. cítit tyto pocity
  15. Jako já,a obviňuji Tebe!
  16. Nikdo tak ostře nezareaguje
  17. na jejich zlobu
  18. Žádná z mých bolestí a trápení
  19. Může se prohlédnout

  20. Ale moje sny nejsou tak prázdné
  21. Jak se mé svědomí zdá být
  22. Mám hodiny,jen o samotě
  23. Moje láska je pomsta
  24. Ta nikdy není zadarmo

  25. Objev L.I.M.P. řekni to (4x)
  26. Nikdo neví jaké to je
  27. Být týraný, být přemožen
  28. Za modrýma očima
  29. Nikdo neví jak říct
  30. že se omlouvají a nezajímají se
  31. Že nelžu

  32. Ale moje sny nejsou tak prázdné
  33. Jak se mé svědomí zdá být
  34. Mám hodiny,jen o samotě
  35. Moje láska je pomsta
  36. Ta nikdy není zadarmo

  37. Nikdo neví jaké to je
  38. Být špatným člověkem, být smutným člověkem
  39. Za modrýma očima.