Seznam blogů

18. 1. 2020

9 - Fráze ( So much for ) - My happy Ending by Avril Lavigne


Avril Lavigne: My Happy Ending 

  1. Let's talk this over
  2. It's not like we're dead
  3. Was it something I did?
  4. Was it something You said?
  5. Don't leave me hanging
  6. In a city so dead
  7. Held up so high
  8. On such a breakable thread

  9. You were all the things
  10. I thought I knew
  11. And I thought we could be

  12. You were everything,
  13. Everything that I wanted
  14. We were meant to be,
  15. Supposed to be,
  16. But we lost it
  17. And all of our memories,
  18. So close to me,
  19. Just fade away
  20. All this time you were pretending
  21. Oh, Oh, So much for my happy ending
  22. Oh, Oh, So much for my happy ending

  23. You've got your dumb friends
  24. I know what they say
  25. They tell you I'm difficult
  26. But so are they
  27. But they don't know me
  28. Do they even know you?
  29. All the things you hide from me
  30. All the shit that you do

  31. You were all the things
  32. I thought I knew
  33. And I thought we could be
  34. You were everything,
  35. Everything that I wanted

  36. We were meant to be,
  37. Supposed to be,
  38. But we lost it
  39. And all of our memories,
  40. So close to me,
  41. Just fade away
  42. All this time you were pretending
  43. Oh, Oh, So much for my happy ending
  44. Oh, Oh, So much for my happy ending

  45. It's nice to know that you were there,
  46. Thanks for acting
  47. like you cared
  48. And making me feel like
  49. I was the only one
  50. It's nice to know we had it all
  51. Thanks for watching as I fall
  52. And letting me know
  53. We were done...

  54. He was everything
  55. Everything that i wanted
  56. We were meant to be,
  57. Supposed to be,
  58. But we lost it

  59. And all of our memories,
  60. So close to me,
  61. Just fade away
  62. All this time you were pretending
  63. Oh, Oh, So much for my happy ending
  64. Oh, Oh, So much for my happy ending

  65. You were everything,
  66. Everything that I wanted
  67. We were meant to be,
  68. Supposed to be,
  69. But we lost it

  70. And all of our memories,
  71. So close to me,
  72. Just fade away
  73. All this time you were pretending
  74. So much for my happy ending
  75. So much for my happy ending

  76. Oh, Oh, So much for my happy ending
  77. Oh, Oh, So much for my happy ending


  1. Promluvme si o tom
  2. Není to jako bychom byli mrtví
  3. Bylo to něco, co jsem udělala?
  4. Bylo to něco, co jsem řekla?
  5. Nenech mě jen tak prostě být
  6. V tom ponurém městě
  7. Viset tak nahoře
  8. Jen na tenoučké nitce

  9. Byl jsi pro mne všechno  
  10. myslela,jsem,že tě znám 
  11. A myslela jsem, že bychom mohli být

  12. Byl jsi všechno, 
  13. všechno co jsem chtěla
  14. Byli jsme určeni jeden pro druhého
  15. Měli jsme být spolu
  16. Ale ztratili jsme to
  17. A všechny vzpomínky, 
  18. pro mě tak důležité
  19. Jen zmizely
  20. Celou dobu jsi předstíral
  21. Tolik pro můj šťastný konec
  22. Oh, Oh, Tolik pro můj šťastný konec

  23. Máš svoje hloupé kamarády
  24. Vím, co říkají
  25. Vyprávějí ti, že,je to se mnou těžké
  26. Ale s nimi taky
  27. Ale oni mě neznají
  28. Znají tě vůbec?
  29. Všechny ty věci, které přede mnou skrýváš?
  30. Všechnu tu hrůzu, kterou děláš?

  31. Byl jsi všechno, 
  32. vše,co jsem chtěla
  33. že jsme si souzeni
  34. že to mohlo být
  35. Ale ztratili jsme to

  36. Byli jsme určeni jeden pro druhého
  37. Měli jsme být spolu
  38. Ale ztratili jsme to
  39. Všechny naše vzpomínky
  40. prostě se rozplynuly
  41. Jen slábnou
  42. Celou dobu jsi předstíral
  43. Tolik pro můj šťastný konec
  44. Tolik pro můj šťastný konec

  45. Je krásné vědět, že jsi tu byl
  46. Díky za to, že jsi dělal, že
  47. Ti na mě záleží
  48. A dával jsi mi pocit, že
  49. Jsem jediná
  50. Je krásné vědět, že jsme to všechno měli
  51. Díky, že se díváš, jak padám
  52. A dáváš mi na vědomí, že
  53. To je všechno pryč

  54. Byl jsi všechno, 
  55. vše,co jsem chtěla
  56. že jsme si souzeni
  57. že to mohlo být
  58. Ale ztratili jsme to
  59. Všechny naše vzpomínky
  60. Tak blízko mě,
  61. Prostě zmizí
  62. Celou dobu jsi předstíral
  63. Tolik pro můj šťastný konec
  64. Tolik pro můj šťastný konec

  65. Byl jsi všechno, 
  66. vše,co jsem chtěla
  67. že jsme si souzeni
  68. že to mohlo být
  69. Ale ztratili jsme to

  70. Všechny naše vzpomínky
  71. Tak blízko mě,
  72. Prostě zmizí
  73. Celou dobu jsi předstíral
  74. Tolik pro můj šťastný konec
  75. Tolik pro můj šťastný konec

  76. Tolik pro můj šťastný konec
  77. Tolik pro můj šťastný konec




So much for - ironický povzdech

So much for - ironický povzdech užívaný v případě, že se podle všeho očekávání něco mělo vyvést, ale bohužel nevyvedlo 

The food was terrible, so much for going to an expensive restaurant

Chcete si skutečně pochutnat, a tak se rozhodnete nelitovat peněz a zajít do drahé restaurace, ovšem i v drahém podniku může být jídlo k nejedení. 

Touto frází jinými slovy říkáte:

To jsem si rovnou mohla doma usmažit vajíčka a najedla jsem se líp.

It was meant to be sunny, but it’s been raining all day. 

So much for the weather forecast
Podle předpovědi mělo svítit sluníčko, a přitom celý den pršelo - zas jedna skvělá předpověď počasí!