Seznam blogů

8. 12. 2019

Hoobastank - The Reason / Důvod


Hoobastank - The Reason 
I'm not a perfect person
There's many things I wish I didn't do
But I continue learning
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know
Nejsem dokonalý člověk
Je spousta věcí, které bych si přál, abych neudělal
Ale nepřestávám se učit
Nikdy jsem ti nechtěl udělat tyhle věci
A tak dřív než půjdu, musím říct
Že jenom chci, abys věděla
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you
Našel jsem pro sebe důvod
Abych změnil to, kým jsem býval dřív
Důvod začít úplně odznova
A ten důvod jsi ty
I'm sorry that I hurt you
It's something I must live with everyday
And all the pain I put you through
I wish that I could take it all away
And be the one who catches all your tears
That's why I need you to hear
Omlouvám se, že jsem ti ublížil
Je to něco, s čím musím žít každý den
A všechnu bolest, kterou jsi kvůli mně prošla
Přál bych si to vzít všechno zpátky
A být tím, kdo chytne všechny tvé slzy
Proto potřebuji, abys slyšela
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you
And the reason is you
And the reason is you
And the reason is you
Našel jsem pro sebe důvod
Abych změnil to, kým jsem býval dřív
Důvod začít úplně odznovu
A ten důvod jsi ty
A ten důvod jsi ty
A ten důvod jsi ty
A ten důvod jsi ty
I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
And so I have to say before I go
That I just want you to know
Nejsem dokonalý člověk
Nikdy jsem ti nechtěl udělat tyhle věci
A tak dřív než půjdu, musím říct
Že jenom chci, abys věděla
I've found a reason for me
To change who I used to be
A reason to start over new
And the reason is you
Našel jsem pro sebe důvod
Abych změnil to, kým jsem býval dřív
Důvod začít úplně odznova
A ten důvod jsi ty
I've found a reason to show
A side of me you didn't know
A reason for all that I do
And the reason is you
Našel jsem důvod ukázat ti
Mojí stránku, kterou jsi nepoznala
Důvod pro všechno, co dělám
A ten důvod jsi ty