Seznam blogů

10. 12. 2019

Dan Byrd - Boulevard / Bulvár




  1. I don't know why, You say goodbye
  2. Just let me know you didn't go forever my love
  3. Please tell me why, You make me cry
  4. I beg you please all my money if that what you want me too

  5. Never knew that it would go so far
  6. When you left me on that  boulevard
  7. Come again you would release my pain
  8. And we could be lover again

  9. Just one more chance, Another dance
  10. And let me feel if isn't real
  11. That I've been loosing you
  12. This sound will arrive, Within your eyes
  13. Come back to me and we will be happy together

  14. Never knew that it would go so far
  15. When you left me on that  boulevard
  16. Come again you would release my pain
  17. And we could be lover again

  18. Maybe today, I'll make you stay
  19. A little while just for a smile and love together
  20. For I will show, A place I know
  21. In Tokyo where we could be happy forever.






  1. Nevím proč, jsi mi řekla sbohem
  2. Jen mi dej vědět, že jsi mě nikdy nepřestala milovat
  3. Prosím, řekni mi proč. chce se mi z tebe brečet
  4. Prosím tě, prosím, že jsem na kolenou, jestli je to co chceš

  5. Nikdy nevím, že to půjde tak daleko
  6. Když jsi mě opustila na tomto bulváru
  7. Pojď znovu, uvolníš mou bolest
  8. A mohli bychom být znovu milenci

  9. Ještě jednu šanci. Další tanec
  10. A dovol mi pocítit ,že není reálné, 
  11. že jsem tě ztratil
  12. To vyjde slunce, v rámci Tvých očí
  13. Vrať se ke mně a budeme spolu šťastní

  14. Nikdy bych nevěděl, že to půjde tak daleko
  15. Když jsi mě opustila na tomto bulváru
  16. Pojď znovu, uvolníš mou bolest
  17. A mohli bychom být znovu milenci

  18. Možná dnes, udělám ,že zůstanu
  19. Maličko jen pro úsměv a lásku společnou
  20. Já ti ukážu, místo, které znám
  21. V Tokiu, kde bychom mohli být navždy šťastní..