Seznam blogů

16. 11. 2022

Amanda Lear - i'll miss you / Budeš mi chybět




i'll miss you

Now it's time to say goodbye
I fly away tonight
I promise, I won't let you cry
I'll miss you
Can it be possible

To be away from you?
You know, for me you mean so much
Without you life is just
A never-ending emptiness
I'll miss you

Can it be possible
To be away from you?
Time, time to say goodbye
I fly away tonight
I'll miss you
I'll miss you
I'll miss you

To live without you
Is as difficult as to live together
Life can be so hard sometimes
But I don't know what to do
But there's one thing I know for sure
Our destinies are linked forever

We will meet again one day
With start again tomorrow
But until then I know for sure
I'll miss you

It will be love again
Nothing will ever change
Time, time to say goodbye
I fly away tonight
I'll miss you
I'll miss you
I'll miss you

Time, time to say goodbye
I fly away tonight
I'll miss you
I'll miss you
I'll miss you

Budeš mi chybět

Nyní je čas se rozloučit Dnes večer odlétám Slibuji, že tě nenechám plakat budeš mi chybět Může to být možné
Být od tebe pryč? Víš, pro mě tolik znamenáš Bez tebe je život spravedlivý Nekončící prázdnota budeš mi chybět
Může to být možné Být od tebe pryč? Čas, čas se rozloučit Dnes večer odlétám budeš mi chybět budeš mi chybět budeš mi chybět
Žít bez tebe Je to stejně těžké jako žít spolu Život může být někdy tak těžký Ale nevím, co mám dělat Ale je tu jedna věc, kterou vím jistě Naše osudy jsou navždy spojeny
Jednoho dne se znovu setkáme Se začátkem znovu zítra Ale do té doby to vím jistě budeš mi chybět
Bude to zase láska Nikdy se nic nezmění Čas, čas se rozloučit Dnes večer odlétám budeš mi chybět budeš mi chybět budeš mi chybět
Čas, čas se rozloučit Dnes večer odlétám budeš mi chybět budeš mi chybět budeš mi chybět