Seznam blogů

20. 10. 2019

Pink Floyd - Comfortably Numb / Příjemně otupělý



  1. Hello 
  2. Is there anybody in there? 
  3. Just nod if you can hear me 
  4. Is there anyone at home?
  5. Come on now 
  6. I hear you're feeling down 
  7. I Can ease your pain 
  8. and get you on your feet again 
  9. Relax 

  10. I'll need some information first 
  11. Just the basic facts 
  12. Can you show me where it hurts? 
  13. There is no pain, you are receding 
  14. a distant ship smoke on the horizon 
  15. You're only coming through in waves 
  16. Your lips move, but I can't hear what you're saying 

  17. When I was a child I had a fever 
  18. My hands felt just like two balloons 
  19. Now I've got the feeling once again 
  20. I can't explain, you would not understand 
  21. This is not how I am 
  22. I have become comfortably numb

  23. OK 
  24. Just a little pinprick 
  25. There'll be no more 
  26. but you may feel a little sick 
  27. Can you stand up? 
  28. I do believe it's working, good 
  29. That'll keep you going through 
  30. the show 
  31. Come on it's time to go

  32. There is no pain, you are receding 
  33. a distant ship smoke on the horizon 
  34. You're only coming through in waves 
  35. Your lips move, but I can't hear what you're saying 

  36. When I was a child
  37. I caught a fleeting glimpse 
  38. out of the corner of my eye 
  39. I turned to look 
  40. but it was gone 
  41. I cannot put my finger on it now 
  42. The child is grown 
  43. The dream is gone 
  44. and I've become comfortably numb







  1.  




  1. Ahoj 
  2. Je tam někdo?
  3. Jen přikývni, jestli mě slyšíš
  4. Je někdo doma? 
  5. Pojď
  6. Slyšel jsem, že se cítíte na dně
  7. Mohu zmírnit vaši bolest 
  8. Postavit tě opět na nohy 
  9. Odpočívej

  10. Nejdřív budu potřebovat nějaké informace
  11. Jen taková maličkost
  12. Můžeš mi ukázat, kde to bolí? 
  13. Nic tě nebolí a přesto se ztrácíš 
  14. Jako vzdalující se loď kouří na obzoru
  15. Jenom vlnami brázdíš 
  16. Tvoje rty se hýbou, ale já neslyším, co říkáš

  17. Když jsem byl malý a měl jsem horečku 
  18. Mé ruce byly jako dva veliké balóny 
  19. A nyní mám ten pocit znova
  20. Nemůžu ti to vysvětlit, stejně bys to nechápal 
  21. Tohle prostě nejsem já 
  22. Stal jsem se příjemně  otupělým

  23. O.K. 
  24. Bude to jen malé píchnutí 
  25. Nic víc 
  26. Jen ti může být mdlo trochu 
  27. Můžeš vstát? 
  28. Věřím, že jsem to udělal dobře 
  29. To tě udrží na nohou po celou tu 
  30. šou
  31. No tak, je čas jít 

  32. Nic tě nebolí a přesto se ztrácíš 
  33. Jako vzdalující se loď kouří na obzoru
  34. Jenom vlnami brázdíš 
  35. Tvé rty se hýbou, ale já neslyším, co říkáš

  36. Když jsem byl dítě 
  37. Chytil jsem letmý pohled
  38. koutkem oka
  39. Otočil jsem se, abych se podíval,
  40.  ale bylo to pryč
  41. Už si na to nemohu sáhnout 
  42. Dítě vyrostlo 
  43. Sen se rozplynul 
  44. A já jsem se stal příjemně otupělým