Seznam blogů

12. 10. 2019

Coldplay - Clocks / Hodiny





  1. The lights go out and I can't be saved
  2. Tides that I tried to swim against 
  3. Have brought me down upon my knees
  4. Oh I beg, I beg and please - singing

  5. Come out with things unsaid
  6. Shoot an apple off my head
  7. And a trouble that can't be named
  8. A tiger's waiting to be tamed - singing 

  9. You are
  10. You are

  11. Confusion never stops
  12. Closing walls and ticking clocks 
  13. Gonna come back and take you home
  14. I could not stop, that you now know - singing 

  15. Come out upon my seas
  16. Cursed missed opportunities
  17. Am I a part of the cure?
  18. Or am I part of the disease? - singing 

  19. You are
  20. You are
  21. You are
  22. You are

  23. You are
  24. You are

  25. And nothing else compares 
  26. Oh no, nothing else compares 
  27. And nothing else compares 

  28. You are
  29. You are

  30. Home, home, where I wanted to go
  31. Home, home, where I wanted to go
  32. Home, home, where I wanted to go
  33. Home, home, where I wanted to go





  1. Světla zhasínají a já nemůžu být zachráněn
  2. Proudy,proti kterým jsem se snažil plavat
  3. přivedly mě dolů na má kolena
  4. Ach já žádám, já žádám a prosím - zpívám

  5. Vyjdi s věcmi které nejsou v pořádku
  6. Sestřel jablko z mé hlavy
  7. A problém, který nelze pojmenovat
  8. Tygr čeká na zkrocení - zpívám

  9. Ty jsi
  10. Ty jsi

  11. Zmatek nikdy nepřestává
  12. Uzavíracími stěnami a tiskacími hodinami
  13. Vrátím se zpět a vezmu si tě domů
  14. Nedokázal jsem zastavit, však nyní víš - zpívám

  15. Vyjdi vstříc mým mořím
  16. Zatratil jsem promarněné příležitosti
  17. Jsem součástí léku?
  18. nebo jsem součástí nemoci?  - zpívám

  19. Ty jsi
  20. Ty jsi
  21. Ty jsi
  22. Ty jsi

  23. Ty jsi
  24. Ty jsi

  25. A nic jiného se nevyrovná
  26. Ne, nic jiného se nevyrovná
  27. A nic jiného se nevyrovná

  28. Ty jsi
  29. Ty jsi 

  30. Domov, domov, kam chtěl jsem jít
  31. Domov, domov, kam chtěl jsem jít
  32. Domov, domov, kam chtěl jsem jít
  33. Domov, domov, kam chtěl jsem jít